Stor fan og dybt skuffet!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.470 visninger
50 svar
0 synes godt om
15. juni 2012

MorDk

JA! Det er hvad jeg er!!

Jeg er STOR fan af koldskål ♥ Og her igår besluttede jeg at købe noget med hjem. Tror I så ikke alt er udsolgt?! På en ganske alm. gråvejrs torsdag? Det forstår jeg ikke!!! Hmm... og dog... der var lige en række med Jordbær koldskål! Hvorfor mon? Fordi det er L.O.R.T! Nå, men jeg køber en liter på trods...

ØV! siger jeg! Det skulle jeg ikke have gjort! Det er jo som en fortyndet udgave af jordbær-yoghurten.... Arrrgh!!! Er bare SÅ skuffet! Køber den aldrig mere!

Vil have alm. gammeldaws koldskål! BUM!

Ville bare liiige dele min nedtur med jer... *suk*

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juni 2012

Team Putte

MorDk skriver:

JA! Det er hvad jeg er!!

Jeg er STOR fan af koldskål ♥ Og her igår besluttede jeg at købe noget med hjem. Tror I så ikke alt er udsolgt?! På en ganske alm. gråvejrs torsdag? Det forstår jeg ikke!!! Hmm... og dog... der var lige en række med Jordbær koldskål! Hvorfor mon? Fordi det er L.O.R.T! Nå, men jeg køber en liter på trods...

ØV! siger jeg! Det skulle jeg ikke have gjort! Det er jo som en fortyndet udgave af jordbær-yoghurten.... Arrrgh!!! Er bare SÅ skuffet! Køber den aldrig mere!

Enig.. Jordbærkoldskål smager bare at jordbæryoghurt og det er jo ik det man er interesseret i når man køber koldskål!

Anmeld

15. juni 2012

MorDk

Team Putte skriver:

Enig.. Jordbærkoldskål smager bare at jordbæryoghurt og det er jo ik det man er interesseret i når man køber koldskål!

Præsis! Æv! Må på jagt efter den RIGTIGE!!!!!

I min sidste graviditet LEVEDE jeg nærmest af koldskål! Har bare ELSKET det siden jeg var helt lille ♥

Anmeld

15. juni 2012

Frk. Himmelblå

MorDk skriver:

JA! Det er hvad jeg er!!

- Hvem sagde gravid?? 

Anmeld

15. juni 2012

simone-baby93

Nede i den lokale Kvickly i Odder har de kun den der med tykmælk og æg og ad den kan jeg godt nok ikk få ned da   Og jeg kunne spise koldskål året rundt!! 

Anmeld

15. juni 2012

MorDk

- Hvem sagde gravid?? 

Ja griner!

Min kæreste rystede også på hovedet da jeg i Brugsen højt udbrød:

" Hvad fanden sker der også for folk? De rager til sig... og så på en torsdag... og vejret er LORT!" 

Der blev godt nok gloet lidt... forståeligt nok!! Men ja... frutstrationen måtte bare ud!!!

Anmeld

15. juni 2012

MorDk

simone-baby93 skriver:

Nede i den lokale Kvickly i Odder har de kun den der med tykmælk og æg og ad den kan jeg godt nok ikk få ned da   Og jeg kunne spise koldskål året rundt!! 

Den er ok men jeg elsker den med citron!!!

Anmeld

15. juni 2012

Team Putte

MorDk skriver:

Præsis! Æv! Må på jagt efter den RIGTIGE!!!!!

I min sidste graviditet LEVEDE jeg nærmest af koldskål! Har bare ELSKET det siden jeg var helt lille ♥

Hold dig fra den nye fra cheasy.. Det lyder fint at den er lavet uden sukker og med mindre fedt, men den er så sur at den bare venter på at give halsbrænd af den virkelig ubehagelige slags all night long!

Anmeld

15. juni 2012

MorDk

Team Putte skriver:

Hold dig fra den nye fra cheasy.. Det lyder fint at den er lavet uden sukker og med mindre fedt, men den er så sur at den bare venter på at give halsbrænd af den virkelig ubehagelige slags all night long!

NOOO NOOOO jeg vil have den ÆGTE varer!!!

HIHI masser af sukker BUM!

Anmeld

15. juni 2012

Team Putte

MorDk skriver:

NOOO NOOOO jeg vil have den ÆGTE varer!!!

HIHI masser af sukker BUM!

Nemlig!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.