Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
rikkeregnbue skriver: Ejjjjjj altså!
Ejjjjjj altså!
ja, det lidt øv må væbne mig med tålmodighed
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
AnonymAnonym skriver: Min mand havde efterladt sin mobil på stuebordet da han gik ind får at spille computer. Så jeg valge da lige at snuppe hans telefon og hive blusen op og tage et billede af min boobs. Og derefter gemme det så baggrund på hans mobil. Da jeg havde gjordt det låste jeg telefonen efter mig, og gik ind på vores kontor hvor han sidder, og sagde, her min skat du glemte din telefon og så lagde jeg den på bordet og gik! Glæder mig til at han låser den op, og ser sin kvindes bryster på skærmen
Min mand havde efterladt sin mobil på stuebordet da han gik ind får at spille computer. Så jeg valge da lige at snuppe hans telefon og hive blusen op og tage et billede af min boobs. Og derefter gemme det så baggrund på hans mobil. Da jeg havde gjordt det låste jeg telefonen efter mig, og gik ind på vores kontor hvor han sidder, og sagde, her min skat du glemte din telefon og så lagde jeg den på bordet og gik! Glæder mig til at han låser den op, og ser sin kvindes bryster på skærmen
Ej hvor godt.
Det tror jeg, at jeg også vil prøve en dag
AnonymAnonym skriver: ja, det lidt øv må væbne mig med tålmodighed
Haha! Jeg havde ikke kunne holde masken!
Jeg havde faret ind til ham efter 5 min og sagt: "Tjekker du aldrig din telefon eller hvad!"
rikkeregnbue skriver: Haha! Jeg havde ikke kunne holde masken! Jeg havde faret ind til ham efter 5 min og sagt: "Tjekker du aldrig din telefon eller hvad!"
hahahaha
metski83 skriver: Ej hvor godt. Det tror jeg, at jeg også vil prøve en dag
ja syntes jeg da du skulle prøve
Hm, nu er klokken da vist snart 23
M (: skriver: Hm, nu er klokken da vist snart 23
ja han kommer også ud liiii om lidt
AnonymAnonym skriver: ja han kommer også ud liiii om lidt
Uuuuuuuuh, spændende! *smiley, der hopper spændt (og meget utålmodigt!) op og ned*
Hvaaaaaaaaaa
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128