han får en fræk overraskelse :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. juni 2012

Muffin_girl

Loa skriver:

Skriver du lige hvad han siger til overraskelsen?

Jeg er også nysgerrig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juni 2012

AnonymAnonym

lillemor92 skriver:

Det er sådanne små forskelle i dagligdagen der holder gnisten i et forhold.  Han bliver rigtig glad det er jeg sikker på.. 

Jeg har prøvet det samme nogen gange, men også på selve hans computer..  Har også haft lavet en fræk video, på hans mobil, når han så skulle være væk i nogen dage med arbejde eller noget, så skrev jeg en sms hvor der stod "Tjek dine videoer på mobilen! 

super gode ideer, ja det jo lige det der holder det hele igang!  Selvom det er en lille ting, betyder det jo meget

Anmeld

14. juni 2012

TeamRocket

Haha det har jeg også haft gjort og tog den også skridtet videre en gang Det vagte glæde haha..

Anmeld

14. juni 2012

AnonymAnonym

AalborgPigen skriver:

Jeg er også nysgerrig

skal nok give en update på det 

Anmeld

14. juni 2012

AnonymAnonym

TeamRocket skriver:

Haha det har jeg også haft gjort og tog den også skridtet videre en gang Det vagte glæde haha..

haha  det er altså bare super godt! Glæder mig til at se hvad han mon siger 

Anmeld

14. juni 2012

OktoberMor

AnonymAnonym skriver:

super gode ideer, ja det jo lige det der holder det hele igang!  Selvom det er en lille ting, betyder det jo meget

Hehe, ja det giver lidt mere i forholdet syntes jeg ihvertfald.. 

Jeg elsker også når han er skør og han tager billeder af mærkelige ting, eller gemmer mine ting osv.  Så smiler man sku.. 

Jeg kan også rigtig godt lide at overraske ham med bare en kage når han kommer hjem fra arbejde, en god middag, eller bestille bord et sted også sige vi skal noget hemmeligt, det får ham til at smile og være glad og jeg elsker det. 

Anmeld

14. juni 2012

AnonymAnonym

lillemor92 skriver:

Hehe, ja det giver lidt mere i forholdet syntes jeg ihvertfald.. 

Jeg elsker også når han er skør og han tager billeder af mærkelige ting, eller gemmer mine ting osv.  Så smiler man sku.. 

Jeg kan også rigtig godt lide at overraske ham med bare en kage når han kommer hjem fra arbejde, en god middag, eller bestille bord et sted også sige vi skal noget hemmeligt, det får ham til at smile og være glad og jeg elsker det. 

ja det bare rigtig skønt.. Kender godt den med at gemme ting. Igår da jeg var igang med at læse afvis, kunne jeg pludselig høre vores datter vågnede fra sit værelse jeg var væk i to sekunder, og da jeg er tilbage er min avis væk! Og selvfølgelig havde han gemt den og han tvang mig til at lege den der leg, hvor det er koldt eller varmt fuglehøjt mm. Fandt den så til sidst under vores sofa hihihi

Anmeld

14. juni 2012

Laulund87

Hahaha

Anmeld

14. juni 2012

AnonymAnonym

Laulund87 skriver:

Hahaha

Anmeld

14. juni 2012

Blirnokaldrigfru

FEDT initiativ gid jeg ikke var så genert som jeg er 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.