Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Min mand havde efterladt sin mobil på stuebordet da han gik ind får at spille computer. Så jeg valge da lige at snuppe hans telefon og hive blusen op og tage et billede af min boobs. Og derefter gemme det så baggrund på hans mobil. Da jeg havde gjordt det låste jeg telefonen efter mig, og gik ind på vores kontor hvor han sidder, og sagde, her min skat du glemte din telefon og så lagde jeg den på bordet og gik! Glæder mig til at han låser den op, og ser sin kvindes bryster på skærmen
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
smiler ej hvor godt
Ej hvor sjovt.. Og frækt.. HIHI ..
Ditte-3 skriver: smiler ej hvor godt
ja han bliver helt sikkert rigtig glad smiler
AalborgPigen skriver: Ej hvor sjovt.. Og frækt.. HIHI ..
hihi ja, glæder mig sådan til at se hvad han mon siger, når han opdager det
AnonymAnonym skriver: Min mand havde efterladt sin mobil på stuebordet da han gik ind får at spille computer. Så jeg valge da lige at snuppe hans telefon og hive blusen op og tage et billede af min boobs. Og derefter gemme det så baggrund på hans mobil. Da jeg havde gjordt det låste jeg telefonen efter mig, og gik ind på vores kontor hvor han sidder, og sagde, her min skat du glemte din telefon og så lagde jeg den på bordet og gik! Glæder mig til at han låser den op, og ser sin kvindes bryster på skærmen
Hah .. Hvor fedt
Tror jeg må prøve det samme
morethanperfect skriver: Hah .. Hvor fedt Tror jeg må prøve det samme
hihi ja syntes jeg da du skal prøve
Det er sådanne små forskelle i dagligdagen der holder gnisten i et forhold. Han bliver rigtig glad det er jeg sikker på..
Jeg har prøvet det samme nogen gange, men også på selve hans computer.. Har også haft lavet en fræk video, på hans mobil, når han så skulle være væk i nogen dage med arbejde eller noget, så skrev jeg en sms hvor der stod "Tjek dine videoer på mobilen!
Loa skriver: Skriver du lige hvad han siger til overraskelsen?
Skriver du lige hvad han siger til overraskelsen?
det skal jeg nok smiler
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128