han får en fræk overraskelse :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.566 visninger
43 svar
0 synes godt om
14. juni 2012

AnonymAnonym

Min mand havde efterladt sin mobil på stuebordet da han gik ind får at spille computer. Så jeg valge da lige at snuppe hans telefon og hive blusen op og tage et billede af min boobs.  Og derefter gemme det så baggrund på hans mobil. Da jeg havde gjordt det låste jeg telefonen efter mig, og gik ind på vores kontor hvor han sidder, og sagde, her min skat du glemte din telefon og så lagde jeg den på bordet og gik! Glæder mig til at han låser den op, og ser sin kvindes bryster på skærmen 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juni 2012

Ditte-3

smiler ej hvor godt 

Anmeld

14. juni 2012

Muffin_girl

Ej hvor sjovt.. Og frækt.. HIHI .. 

Anmeld

14. juni 2012

AnonymAnonym

Ditte-3 skriver:

smiler ej hvor godt 

ja han bliver helt sikkert rigtig glad smiler

Anmeld

14. juni 2012

AnonymAnonym

AalborgPigen skriver:

Ej hvor sjovt.. Og frækt.. HIHI .. 

hihi ja, glæder mig sådan til  at se hvad han mon siger, når han opdager det

Anmeld

14. juni 2012

morethanperfect

AnonymAnonym skriver:

Min mand havde efterladt sin mobil på stuebordet da han gik ind får at spille computer. Så jeg valge da lige at snuppe hans telefon og hive blusen op og tage et billede af min boobs.  Og derefter gemme det så baggrund på hans mobil. Da jeg havde gjordt det låste jeg telefonen efter mig, og gik ind på vores kontor hvor han sidder, og sagde, her min skat du glemte din telefon og så lagde jeg den på bordet og gik! Glæder mig til at han låser den op, og ser sin kvindes bryster på skærmen 

Hah .. Hvor fedt

Tror jeg må prøve det samme

Anmeld

14. juni 2012

AnonymAnonym

morethanperfect skriver:

Hah .. Hvor fedt

Tror jeg må prøve det samme

hihi ja syntes jeg da du skal prøve

Anmeld

14. juni 2012

OktoberMor

AnonymAnonym skriver:

Det er sådanne små forskelle i dagligdagen der holder gnisten i et forhold.  Han bliver rigtig glad det er jeg sikker på.. 

Jeg har prøvet det samme nogen gange, men også på selve hans computer..  Har også haft lavet en fræk video, på hans mobil, når han så skulle være væk i nogen dage med arbejde eller noget, så skrev jeg en sms hvor der stod "Tjek dine videoer på mobilen! 

Anmeld

14. juni 2012

Loa

Skriver du lige hvad han siger til overraskelsen?

Anmeld

14. juni 2012

AnonymAnonym

Loa skriver:

Skriver du lige hvad han siger til overraskelsen?

det skal jeg nok smiler 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.