Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
AnonymAnonym skriver: ja det bare rigtig skønt.. Kender godt den med at gemme ting. Igår da jeg var igang med at læse afvis, kunne jeg pludselig høre vores datter vågnede fra sit værelse jeg var væk i to sekunder, og da jeg er tilbage er min avis væk! Og selvfølgelig havde han gemt den og han tvang mig til at lege den der leg, hvor det er koldt eller varmt fuglehøjt mm. Fandt den så til sidst under vores sofa hihihi
ja det bare rigtig skønt.. Kender godt den med at gemme ting. Igår da jeg var igang med at læse afvis, kunne jeg pludselig høre vores datter vågnede fra sit værelse jeg var væk i to sekunder, og da jeg er tilbage er min avis væk! Og selvfølgelig havde han gemt den og han tvang mig til at lege den der leg, hvor det er koldt eller varmt fuglehøjt mm. Fandt den så til sidst under vores sofa hihihi
Det er da også skide skægt..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
lillemor92 skriver: Det er da også skide skægt..
ja meget
Weeeh
MorDk skriver: Weeeh
cool tror han bliver møg hammer glad
B&J skriver: cool tror han bliver møg hammer glad
ja tror jeg også smiler
Ser han den ikke snart - er super nysgerrig . Og hvor er det en sjov idé
Ihhh hvor sjovt!
Har han ikke snart set det?
rikkeregnbue skriver: Ihhh hvor sjovt! Har han ikke snart set det?
ja meget - tror først han ser det meget sent. Desværre, men det fordi han spiller til kl. 23 og ind til da kigger han ikke på sin mobil
AnonymAnonym skriver: ja meget - tror først han ser det meget sent. Desværre, men det fordi han spiller til kl. 23 og ind til da kigger han ikke på sin mobil
Ejjjjjj altså!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128