Skal livet altid være en dans på roser ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. juni 2012

Sukkermåsen

Karo skriver:

Jeg tænker ikke kun på om man skændes eller ej, men mere føelsen af at svæve på en sky og være nyforelsket. For man kan godt være i en skidt periode uden at skændes, men hvor man bare ikke er så kæreste agtig.

Hvis i forstår hvad jeg mener.

Hej

Herhjemme har vi er vi lidt speciale for vi føler os stort set hele tiden  ny forelskede, grunden er simpel min man sejler og er kun hjemme i 2½ måneder af gangen så vi værtsætter bare tiden. Vi mener at det er sundt at savne hinander. 

i stressede perioder snapper vi da også af hinanden. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juni 2012

K&S

Karo skriver:

Først vil jeg sige at jeg elsker min mand utrolig meget og kunne ikke forstille mig at være uden ham

Men selv om kærligheden er der, er der da perioder i vores liv der er mere spændende end andre. I perioder er vi meget praktiske og har ikke så meget tid, og i andre perioder er vi næsten nyforelsket.

Jeg kunne godt tænke mig at høre jeres syn på hvordan et parforhold er. I min verden har man sine op og nedture, og det er en del af livet. Jeg forventer heller ikke at det altid er en dans på roser. Men hvad syndes i?

Rasmus Seebachs "Mer´ end kærlighed" beskriver vores ægteskab rigtig godt  (bortset fra det afsnit med alle restauranterne ).

Vi har kendt hinanden i snart 8 år og været gift i 5 år

http://www.youtube.com/watch?v=bwg3-0XXzik (sorry for videoen, men kan ikke finde bedre )

Anmeld

14. juni 2012

B&J

vores forhold er også meget oppe og nede men helt klart mest oppe vi kan godt være mopset på hinanden men løser det igen vi har da også skændes men aldrig noget der kan løses... og vi kan være så forelsket at det er klamt hihihihi

jeg elsker min kæreste af hele mit hjerte og vi har været sammen i 4år og håber helt klart på mange flere år

Anmeld

14. juni 2012

Vivian87

Karo skriver:

Først vil jeg sige at jeg elsker min mand utrolig meget og kunne ikke forstille mig at være uden ham

Men selv om kærligheden er der, er der da perioder i vores liv der er mere spændende end andre. I perioder er vi meget praktiske og har ikke så meget tid, og i andre perioder er vi næsten nyforelsket.

Jeg kunne godt tænke mig at høre jeres syn på hvordan et parforhold er. I min verden har man sine op og nedture, og det er en del af livet. Jeg forventer heller ikke at det altid er en dans på roser. Men hvad syndes i?

Min mand og jeg har snart været sammen i 5 år, og her er det præcis ligesom jer

Nogle perioder er vi smask forelsket og totalt væk i hinanden og i andre perioder er der så meget andet der fylder. Men der er heller ingen tvivl om at vi elsker hinanden

Vi skændes dog meget i perioder, men jeg er også en meget viljefast pige og i perioder tror jeg lidt han forsøger at gøre "oprør"

Anmeld

14. juni 2012

Vivian87

Sukkermåsen skriver:

Hej

Herhjemme har vi er vi lidt speciale for vi føler os stort set hele tiden  ny forelskede, grunden er simpel min man sejler og er kun hjemme i 2½ måneder af gangen så vi værtsætter bare tiden. Vi mener at det er sundt at savne hinander. 

i stressede perioder snapper vi da også af hinanden. 

Min mand sejler også, men vi formår desværre ikke altid bare at værdsætte tiden når han er hjemme... det må du gerne lige lære mig hvordan man gør

Anmeld

14. juni 2012

Lunae

Karo skriver:

Jeg har det meget ligesom dig

Min kæreste og jeg har været sammen i 8 år. Der er vildt gode perioder og så er der mere trælse perioder! Vi er gode til at tale om tingene. Vi kan sagtens diskutere, men vi håber aldrig af hinanden (det har vi ikke gjort efter vi fik vores datter for knap 2 år siden)

Jeg tror dog på, at det er et sundt tegn at man diskuterer en gang imellem! Det beviser da at man er engageret i forholdet, for ellers gad man vel ikke det!

Vi er både kærester, forældre og virkelig gode venner - det varierer en smule hvad der vægter mest i hverdagen

Anmeld

14. juni 2012

Karo

Dejligt at se at vi er mange der har det på samme måde.

Jeg mødte min mand da jeg var 18 år og har i år været sammen i 14 år. Men selv om man af og til skal arbejde lidt for at bevarer forholdet på rette spor så syndes jeg bestemt det er det værd 

Anmeld

14. juni 2012

OktoberMor

Forhold som er et liv på den lyserøde sky er overvurderet.. Jeg tror ikke på at man ALDRIG er uenige eller diskutere for det gør alle! Nogle mere end andre. 

Jeg har været kæreste med min forlovede i 6 år snart, og vi har været igennem en hel masse, som faktisk gør det lidt uforståeligt at vi er sammen den dag idag, men vores kærlighed må have været stærk nok siden vi har overlevet det og kommet videre. Vi skændtes ikke tit, men der er dog nogle gange om måneden hvor vi lige skal op og skændes lidt, men det er nok også fordi vi er lige aggresive, og vi gir ikke op! 

Men nej, livet skal ikke være en dans på rose, jeg mener man har brug for lidt modgang for at få medgang, det styrker også ens forhold. Et forhold hvor manden eller kvinden bare bukker under, for den andens skyld er lige til at brække sig over, og jeg syntes det er som at leve i en løgn.. Det handler om at man begge har det godt, uden at den ene føler sig som konge.

Anmeld

15. juni 2012

Sukkermåsen

Vivian87 skriver:

Min mand sejler også, men vi formår desværre ikke altid bare at værdsætte tiden når han er hjemme... det må du gerne lige lære mig hvordan man gør

Jamen vi gør ikke det store

det er vigtigt for os, at når han er væk så skriver vi ALT hvad der sker her hjemme alle små detaljer, hver eneste dag. Det lyder måske dumt, men så føler vi ikke at han er så langt væk, og det er ikke så svært for ham at falde ind i vores hverdag.

og når han er hjemme gør han det meste af alt hva der skal laves, bruger sin tid på vores søn. ved ikke det fungere for os..

ved ikke om du er sur over hans arbejde, har en veninde der er det og de kan godt have deres gnidninger. Jeg har det sådan at jeg hellere vil have en der er væk haldelen af tiden og så når han er hjemme være 100% på. og ikke lige som nogen mænd som ikke orker noget når de kommer hjem fra arbejde

Anmeld

15. juni 2012

lio

For mig - går alt i livet op og ned, det er jeg ikke selv herre over - dog kan jeg gøre en indsats selv og forsøge at ændre ting som går skidt og sådan er det også i min kærestes og mit forhold. Vi snakker sammen om de ting der både gør og lykkelige men også de ting der kan gøre dagen trist og det er for os  vigtigt så intet lidder glemt eller usagt.

Konklusion: det går op og ned som alt andet, men vi kommer igennem det sammen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.