Skal livet altid være en dans på roser ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. juni 2012

.....

Karo skriver:

Først vil jeg sige at jeg elsker min mand utrolig meget og kunne ikke forstille mig at være uden ham

Men selv om kærligheden er der, er der da perioder i vores liv der er mere spændende end andre. I perioder er vi meget praktiske og har ikke så meget tid, og i andre perioder er vi næsten nyforelsket.

Jeg kunne godt tænke mig at høre jeres syn på hvordan et parforhold er. I min verden har man sine op og nedture, og det er en del af livet. Jeg forventer heller ikke at det altid er en dans på roser. Men hvad syndes i?

Jeg har det samme syn på forhold, som du har. Vores forhold er heller ikke altid en dans på roser, men det er nu ikke noget der skader vores forhold . Man har jo altid dage hvor man til tider kan være irriteret på hinanden osv, og hvor man lige trænger til noget alene tid. Og så er der andre dage, hvor man går helt i selvsving med at være kærester og bare hygger ekstremt meget sammen . Jeg vil også sige at hvis man ikke kan klare lidt nedture i ens parforhold, så er man ikke stærk nok sammen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juni 2012

Muffin_girl

Karo skriver:

Først vil jeg sige at jeg elsker min mand utrolig meget og kunne ikke forstille mig at være uden ham

Men selv om kærligheden er der, er der da perioder i vores liv der er mere spændende end andre. I perioder er vi meget praktiske og har ikke så meget tid, og i andre perioder er vi næsten nyforelsket.

Jeg kunne godt tænke mig at høre jeres syn på hvordan et parforhold er. I min verden har man sine op og nedture, og det er en del af livet. Jeg forventer heller ikke at det altid er en dans på roser. Men hvad syndes i?

Her hos os, er livet godt nok ikke en dans på roser.. Men hvem sagde også at det skulle være det ? 

Vi har vores ups and downs i forhold til situationer... Men heldigvis har vi jo flest dage hvor vi bare er forelsket som på ny.. Men når man har været sammen i  4 år, bliver tingene altså meget til hverdag.. I hvert fald for vores vedkommende.. Så der er som du siger de praktiske perioder og tidspunkter hvor man kan tage sig bedre tid til at være 2 

Anmeld

14. juni 2012

JanetBJ

Mit forhold har ikke været nemt, bestemt ikke! min kæreste har ADHD, og jeg muligvis også(skal til psykiater i næste måned ...), så bølgerne går højt, hvis vi er stressede, eller ikke har gemt nok penge til sidst i måneden, det er næsten altid pengene der er årsagen til et skænderi.

Men vi er højst uvenner et par timer , og snakker så og finder ud af det igen . Vi har det godt hver dag, på trods af småproblemerne

Og sex'en ? Uha uha .. behøver ikke at sige meget mere

Anmeld

14. juni 2012

aarhusmor

Jeg kunne godt have skrevet det du skriver. Vi har været sammen i 10 år. Jeg tænker ikke at vi har op og nedture. Men vi fungerer rigtigt godt sammen og det kører.

Der kan måske mangle lidt opture. Altså jeg får aldrig blomster og søde sedler. Men forleden havde vi bryllupsdag og så inviterede han ud og spise (for vores fælles penge) og der lå en sød seddel til mig om morgenen - så det var en optur

Jeg tænker mest om vores forhold, at vi er glade for hinanden og elsker hinanden. Vi værner om vores parforhold og hinanden og tager altid hinandens følelser seriøst. Vi prøver at hjælpe hinanden så godt vi kan. Vi har vist kun skændes 4 gange i vores liv sammen. Jeg husker kun den ene af gangene.

Vores liv sammen er meget positivt og fyldt med varme. Men også en lille smule gråt. Men jeg ved at jeg vil ham, selvom det er lidt gråt. Jeg har ikke lyst til at komme på en lyserød sky et andet sted.

Anmeld

14. juni 2012

Skouboe

Karo skriver:

Ja, naturligvis skal det det.. Hvis ikke hver dag er en fest, kan man ligeså godt opgive og gå videre til den næste

Anmeld

14. juni 2012

Karo

Skouboe skriver:

Ja, naturligvis skal det det.. Hvis ikke hver dag er en fest, kan man ligeså godt opgive og gå videre til den næste

Godt forsøgt, men den hopper jeg ikke på 

Anmeld

14. juni 2012

TeamRocket

Alt er dælme ikke altid en dans på roser herhjemme. Han er ikke nem at leve med- men fuldstændig umulig at leve uden.. Jeg tror manden har det ligesådan med mig. Vi har flere gode perioder end dårlige, men det er bare for nemt at glemme hinanden når alt andet er stressende og overskudet til at rumme andet end lige en selv bare ikke er der. Men jeg er lykkelig, selv i de dårlige perioder ved jeg at jeg har alt jeg drømmer om, lige her.

Anmeld

14. juni 2012

Savannah

Det er ikke en dans på roser hver dag. Men jeg er forelsket i min kæreste hver dag og hver dag presser ordene "jeg elsker dig" sig over mine læber.

Hvis vi har en hel dag og evt nat uden hinanden er vi som forelskede teenagere.. Så det gør vi engang imellem, for at holde flammen i live

Anmeld

14. juni 2012

Mor til Ella

Karo skriver:

Vores er lidt det samme

Vi skændes faktisk aldrig, man lære jo at vælge sine kampe

Men er mere forelsket i min kæreste idag end for 5 år siden, vi har været sammen 8,5 år.

Et forhold kan ikke være lige hedt hver dag, g slet ikke når der er børn, der er så mange ting at tænke på før hinanden, selvom man prøver

Anmeld

14. juni 2012

Clisolka

Karo skriver:

Vi har det som jer  Man skal have sine op- og nedture engang imellem i et forhold  Vi har været sammen i lidt over 4 år, men kendt hinanden i ca 12 år. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.