Skal livet altid være en dans på roser ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.388 visninger
40 svar
0 synes godt om
14. juni 2012

Karo

Først vil jeg sige at jeg elsker min mand utrolig meget og kunne ikke forstille mig at være uden ham

Men selv om kærligheden er der, er der da perioder i vores liv der er mere spændende end andre. I perioder er vi meget praktiske og har ikke så meget tid, og i andre perioder er vi næsten nyforelsket.

Jeg kunne godt tænke mig at høre jeres syn på hvordan et parforhold er. I min verden har man sine op og nedture, og det er en del af livet. Jeg forventer heller ikke at det altid er en dans på roser. Men hvad syndes i?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juni 2012

come2

Karo skriver:

Først vil jeg sige at jeg elsker min mand utrolig meget og kunne ikke forstille mig at være uden ham

Men selv om kærligheden er der, er der da perioder i vores liv der er mere spændende end andre. I perioder er vi meget praktiske og har ikke så meget tid, og i andre perioder er vi næsten nyforelsket.

Jeg kunne godt tænke mig at høre jeres syn på hvordan et parforhold er. I min verden har man sine op og nedture, og det er en del af livet. Jeg forventer heller ikke at det altid er en dans på roser. Men hvad syndes i?

Kæresten og jeg har været sammen i snart 4 år.

Vi skændtes faktisk aldrig. Vi kan godt diskutere lidt, men skændtes ALDRIG.

Mit forhold er en dans på roser, men det er alt andet så tilgengæld ikke

Anmeld

14. juni 2012

Camillos

Karo skriver:

Vi har det nok lige som jer... Vi har kendt hinanden i 9 år.. 

Anmeld

14. juni 2012

DitteFisk

come2 skriver:

Kæresten og jeg har været sammen i snart 4 år.

Vi skændtes faktisk aldrig. Vi kan godt diskutere lidt, men skændtes ALDRIG.

Mit forhold er en dans på roser, men det er alt andet så tilgengæld ikke

Sjovt.. det kunne jeg have skrevet

--

Tror dog vi har skændtes.. Ja det har vi. Men det har ALDRIG været noget voldsomt, det har været misforståelser som ret hurtigt er blevet udredt.

Jeg havde en kæreste førhen - vi skændtes hver eller hver anden dag. Højlydt gerne. Jeg mistede mig selv i det. Jeg elskede ham da, men vi kunne ikke blive sammen.

Og NU er jeg sgu lykkelig! Han er min klippe og jeg er hans - når alt andet kikser, så har vi i hvert fald hinanden.

Anmeld

14. juni 2012

Kris89

herhjemme skændes vi heller ikke...

vi har lige købt hus sammen, så samvær kys/sex er der ikke meget af i tiden... ingern af os har rigtig overskud, men vi snakker en hel masse og har det super sammen. i perioder er det så kys/sex hver dag...

men herhjemme vil jeg sige vi er hinandens bedste venner (med fordele)

der har været nogle gange hvor det hele var træls - han snakker ikke rigtig om følelser, men nej, et parforhold har sine op og nedture... det må man jo tage med

når bare der er en god dialog og man ind i mellem giver sig tid til hinanden

Anmeld

14. juni 2012

DitteFisk

Karo skriver:

Sidespor - på dit profilbillede minder du mig om Medina smuk.

Anmeld

14. juni 2012

MorDk

Min kæreste og jeg har været sammen i knapt 3 år og vi har det rigtig godt sammen. Vi har vores op/nedture... hvilket er meget normalt i et forhold tænker jeg *S* Jeg har været i mange forhold. Jeg har også været gift... så har prøvet lidt af hvert. Det forhold jeg er i er et forhold hvor tillid og respekt er nummer 1. Og så selvfølgelig kærligheden til hinanden...  

Anmeld

14. juni 2012

Karo

Gigl skriver:

Sidespor - på dit profilbillede minder du mig om Medina smuk.

Tak

Anmeld

14. juni 2012

Karo

Jeg tænker ikke kun på om man skændes eller ej, men mere føelsen af at svæve på en sky og være nyforelsket. For man kan godt være i en skidt periode uden at skændes, men hvor man bare ikke er så kæreste agtig.

Hvis i forstår hvad jeg mener.

Anmeld

14. juni 2012

DitteFisk

Karo skriver:

Jeg tænker ikke kun på om man skændes eller ej, men mere føelsen af at svæve på en sky og være nyforelsket. For man kan godt være i en skidt periode uden at skændes, men hvor man bare ikke er så kæreste agtig.

Hvis i forstår hvad jeg mener.

Ork ja

Min holdning og mit forhold
--> Vi er hinandens bedste venner. Og ligesom venskabs-forhold kan par-forholdet også godt have op-og-ned-ture. Jeg vil ikke mene at det bør være en voldsom rutchebane, hvor nedturene er for stejle! Det ville ødelægge mig som person - jeg lægger værdi i at hvile i mig selv og holde fast i mig selv - også i nedturene. Hvis jeg mister mig selv i en nedtur kan jeg mærke at jeg bliver hensynsløs og egoistisk. Vi har nyligt haft en nedtur det bundede i at jeg har arbejdet meget og ikke har haft så meget overskud til sex. Min kæreste følte sig afvist og satte ord på det - vi har talt om det flere gange og vi ved begge at vi når sikkert ud på den anden side - der skal komme en nedtur for at det kan gå opad igen.
Jeg sætter værdi i at holde diskussionerne konstruktive - så vi begge får det ud af det vi har behøvet og derved kommer vi nærmest stærkere ud af en nedtur end jeg feks ville have gjort med min eks - vores skænderier var alt-ødelæggende og nedbrød os for hver gang. Så der er forskel på nedturer en nedtur er ikke bare en nedtur - det handler om hvordan man kommer igennem dem.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.