Karo skriver:
Først vil jeg sige at jeg elsker min mand utrolig meget og kunne ikke forstille mig at være uden ham 
Men selv om kærligheden er der, er der da perioder i vores liv der er mere spændende end andre. I perioder er vi meget praktiske og har ikke så meget tid, og i andre perioder er vi næsten nyforelsket.
Jeg kunne godt tænke mig at høre jeres syn på hvordan et parforhold er. I min verden har man sine op og nedture, og det er en del af livet. Jeg forventer heller ikke at det altid er en dans på roser. Men hvad syndes i?
Tror vi har det som jer.
Vi har været sammen i 17 år i år. Har haft kobberbryllup i år og vi har 3 drenge sammen.
Vores ægteskab har bestemt været en rutchebane, men jo længere tid vi er sammen, jo bedre synes jeg, det hele bliver.
Jeg bliver mere og mere vild med ham og jeg føler jeg værdsætter ham mere og mere jo ældre vi bliver. Jeg kan simpelthen ikke forestille mig, at jeg skulle undvære ham. Hverken i forhold til skilsmisse ell død. Det ville være som halvdelen af mig ville forsvinde. Kan slet ikke se mig selv ene ell uden ham.
Vi skændes aldrig, men vi kan diskutere. Især om politik. Men de daglige ting og livets udfordringer retter vi ind efter hinanden. Vi er lige gode til at bøje os og vi kan "svare" hinanden igen, hvis vi føler os uretfærdig hebandlet ell tiltalt fx.
Vi er bestemt ikke perfekte, men vi har det sååå dejligt sammen.
Min filosofi er, at man skal have nogle fælles mål i livet. Man finder sammen, får hus, børn, bliver gift osv osv... Men hvad så når børnene bliver store og flytter hjemmefra... Ja så skal man jo også være sammen... det er her, jeg mener, man skal have mål og drømme der skal indfries.
Vi fik børn tidligt, så vi skal bestemt ud og rejse. Vi skal se verden. Vi skal nyde hinanden og vores børn/børnebørn til den tid