Hjælp til optimal indretning af familierum i Shoppingcenter

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. juni 2012

puzzle

jubii endelig sådan et rum i arkaderne ja det var på tide, kommer der også rigtig meget  gode forslag der er kommet

jeg har kun et enkelt ønske til puslepladsen... kan det måske være muligt at hænge en form for papirhåndklæder op til hænderne, når man har vasket fingre, de helt små bliver så bange for de der nye, meget voldsomme tørremaskiner, altså dem hvor man stikker hænderne ned i

hilsen katja

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juni 2012

Kakao

Jeg synes der er kommet rigtigt mange gode forslag og har kun en enkelt ting at tilføje:

Det er MEGET vigtigt, at amme/lege/micro-ovns-området er fuldstændigt adskilt fra toilet/pusleplads.

Uanset hvor meget man lufter ud og hvor smarte skraldespande man har, så kan det ikke undgåes at der kommer til at lugte der hvor der skiftes bleer.

Og det er bare SÅ ulækkert at sidde og amme eller give ske-mad i en hørm af brugte bleer :/ (vi voksne spiser jo heller ikke på toilettet)

Det oplevede jeg desværre selv i et center dengang jeg ammede, og endte med at gå et andet sted han at amme :/

Anmeld

30. juni 2012

Morgensol

Find evt inspiration i Rødovre centrums ammerum.. Det er stort, lyst og lækkert! Der er gode stole at sidde i, et lege område til de store børn, plads til barnevogne, microovn, højtoole, særskilt puslerum med 4 pusle pladser med skraldespande, papirshåndklæder, vaske, sæbe, uroer osv. 

Desuden er der både et voksen og et børnetoilet så større børn som ikke går med ble også kan tisse på toilettet. 

Og så er det smart at toilet og puslerum ligger så man ikke ska ind gennem ammerummet, derved kan fædre pusle uden at forstyrre/støde ammende kvinder, når de selv er på tur med de små.

Åhh ja, man skal også trykke på en knap før døren går op når man skal ud, så de større børn ikke selv render ud i centeret.

Det eneste de mangler er efter min mening lidt forhæng mellem ammestolene så man kan skærme lidt af.  

Anmeld

30. juni 2012

Eliza

det var da en go ide.. Det i "har" er jo ikke længere eksiskerende  

sad under trappen i sidste uge og ammede (der hvor der engang var noget der minnede om amme/familie plads) til fri skue for alle dem på etagen over

så mit indput på pt vare et blødt sted hvor der kan ammes uden at dele de runkne seler med hele centeret

Anmeld

21. november 2012

Majeha

Så er det på fredag (23. nov.) kl. 11.00 den nye Baby Lounge bliver indviet. Der vil være lidt forfriskninger og en goodiebag til de første 50.

Jeg glæder mig i hver fald til at se det

Anmeld

21. november 2012

Happiness

Som andre også skriver, så et seperat amme og flaske rum. Og bleskift område. Og måske et legerum/område for de lidt større børn.

Vores på snart 1½ får ikke mere flaske. Men bruger selvf. ble. Men kunne være rart at man kan trække sig tilbage med ham, så han kan lege lidt. Når shoppingen bliver lidt for kedelig Tit kan det jo tage lidt tid at fx købe julegaver. Og så kunne det være rart at han kunne få lov at lege og boltre sig lidt i 10-15 minutter på hans præmisser.

EDIT: Ser så lige at det er en gammel tråd Men vil da glæde mig til at se familierummet på næste shoppingstur

Anmeld

21. november 2012

Ccamilla

Profilbillede for Ccamilla
Så er min barsel officielt slut - og ferien begynder :)
Happiness skriver:

Som andre også skriver, så et seperat amme og flaske rum. Og bleskift område. Og måske et legerum/område for de lidt større børn.

Vores på snart 1½ får ikke mere flaske. Men bruger selvf. ble. Men kunne være rart at man kan trække sig tilbage med ham, så han kan lege lidt. Når shoppingen bliver lidt for kedelig Tit kan det jo tage lidt tid at fx købe julegaver. Og så kunne det være rart at han kunne få lov at lege og boltre sig lidt i 10-15 minutter på hans præmisser.

EDIT: Ser så lige at det er en gammel tråd Men vil da glæde mig til at se familierummet på næste shoppingstur

Haha 

Har også lige læst  hele tråden igennem, og var klar med input, indtil jeg fandt ud af, at det var en gammel tråd

Anmeld

21. november 2012

Happiness

Olivia's Moar skriver:

Haha 

Har også lige læst  hele tråden igennem, og var klar med input, indtil jeg fandt ud af, at det var en gammel tråd

Hehe...Jeg orkede ikke at læse det hele. Tænkte bare FEDT hvis man kan komme med indput så skyndte mig at svare.... Og da mit indlæg så kom op, så jeg så at det vist liiiige var nogle måneder for sent

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.