Hjælp til optimal indretning af familierum i Shoppingcenter

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. juni 2012

SlotsArkaderne

An&Jo skriver:

almindelige lænestole kan også bruges..

jeg ved bare at jeg følte mig lidt utilpas ved at sidde direkte side om side med andre ammende mødre, for det skulle ligesom være min egen lille bobbel, og den fik jeg bedst i en stol for mig selv..

Tak. Det er noteret

Hvad med selve pusleområdet..er der noget specielt det gerne må indeholde?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juni 2012

Pikku Myy

SlotsArkaderne skriver:

Tak for dit svar, og fordi du tager dig tid til at komme med din mening.

Skal det helst være rigtige ammestole, eller kan almindelige lænestole også godt bruges?

Jeg foretrak nu klart sofaer når jeg skulle amme, fordi de gav mig mulighed for at "brede" mig godt ud, og sådan sad jeg bedst. Så måske en kombination af stole og sofaer Hvis I vælger stole, skal I tænke over at armlænene skal være lave (eller stolen meget bred), da det ellers er svært at være der...

Der må gerne være noget underholdning til større søskende. DUPLO-bord. Tavlevæg med kridt. Tegnebord.

Bleskiftning bør foregå på et toilet i nærheden.

Mikrobølgeovn.

Et par højstole, så man kan give en begyndende grådspiser lidt mad.

Og så må det meget gerne være lidt "opdelt", så man kan sidde lidt privat, mens man ammer. Jeg mener ikke desiderede nicher, men bare så alle stole/sofaer ikke vender ind mod samme midte.

Adgang til ting man kan tørre op med i ammerummet, så man ikke behøver løbe helt ud på toilettet, hvis man får brug for at tørre op.

Anmeld

13. juni 2012

SlotsArkaderne

Valle81 skriver:

Det lyder fantastisk:0)

Så tænker jeg som mor til flere at er skal være noget for de støre børn, et lille bord hvor de kan sidde og tegne eller sådan noget:0)

Evt en kravlegård hvor man kan lægge babyens man selv lige skal tisse, varme flasken eller andet:0)

Måske en aftale med den næreste kiosk om at man kan købe en enkelt ble hvis man nells har glemt:0)

Det var lige et par tanker mere:0)

Rigtig gode ideer allesammen, og bestemt noget vi vil arbejde videre med

Anmeld

13. juni 2012

An&Jo

SlotsArkaderne skriver:

Tak. Det er noteret

Hvad med selve pusleområdet..er der noget specielt det gerne må indeholde?

der skal være en håndvask, en blespand som kan holde lugten inde, en god puslepude, en lille fin uro som baby kan kigge på måske..

åh ja og i spiseområdet ville det være fantastisk med en mikroovn..

Anmeld

13. juni 2012

Valle81

SlotsArkaderne skriver:

Rigtig gode ideer allesammen, og bestemt noget vi vil arbejde videre med

I får jo verdens bedste familierum:0)

Anmeld

13. juni 2012

SlotsArkaderne

Tanja1234 skriver:

En microovn er også et hit! I hvert fald for de, der har flaskebørn.

I Kolding Storcenter har de et flot familierum, men der er ammepladserne netop meget tæt på det øvrige.

Til gengæld er der tænkt på en lille "legeplads" til de større børn. Bare med et par aktiviteter i borde og på væggene omkring med nogle små stole. Så storebror/søster er aktiveret mens der bliver skiftet og ammet.

Både microovn og legeområde for de større er med i planerne, men dejligt at høre det er noget der bliver sat pris på

Anmeld

13. juni 2012

SlotsArkaderne

Valle81 skriver:

I får jo verdens bedste familierum:0)

Det er i hvert fald det vi gerne vil have som mål  Og med jeres hjælp bliver det kun bedre, så vi sætter stor pris på at I vil dele jeres meninger og oplevelser med os.

Anmeld

13. juni 2012

MortilElias2010

Desinficerende creme etc ved puslepladsen, en puslepude, ammepuder, spejle og gerne med uroer over - måske mosaikkunst med små spejlflager imellem - blid belysning, ikke for stærkt men heller for mørkt, varme farver på væggene, Microovn..  

Dejligt I spørger 

Anmeld

13. juni 2012

SlotsArkaderne

Pikku Myy skriver:

Jeg foretrak nu klart sofaer når jeg skulle amme, fordi de gav mig mulighed for at "brede" mig godt ud, og sådan sad jeg bedst. Så måske en kombination af stole og sofaer Hvis I vælger stole, skal I tænke over at armlænene skal være lave (eller stolen meget bred), da det ellers er svært at være der...

Der må gerne være noget underholdning til større søskende. DUPLO-bord. Tavlevæg med kridt. Tegnebord.

Bleskiftning bør foregå på et toilet i nærheden.

Mikrobølgeovn.

Et par højstole, så man kan give en begyndende grådspiser lidt mad.

Og så må det meget gerne være lidt "opdelt", så man kan sidde lidt privat, mens man ammer. Jeg mener ikke desiderede nicher, men bare så alle stole/sofaer ikke vender ind mod samme midte.

Adgang til ting man kan tørre op med i ammerummet, så man ikke behøver løbe helt ud på toilettet, hvis man får brug for at tørre op.

Rigtige gode ideer allesammen! Bestemt noget vi vil overveje, og højstole er også en rigtig god idé! Tak for dine inputs

Anmeld

13. juni 2012

SlotsArkaderne

MortilElias2010 skriver:

Desinficerende creme etc ved puslepladsen, en puslepude, ammepuder, spejle og gerne med uroer over - måske mosaikkunst med små spejlflager imellem - blid belysning, ikke for stærkt men heller for mørkt, varme farver på væggene, Microovn..  

Dejligt I spørger 

Dejligt at I har lyst og tid til at svare og give os gode ideer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.