Hjælp til optimal indretning af familierum i Shoppingcenter

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. juni 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
SlotsArkaderne skriver:

Kære alle Baby.dk brugere.

Vi påtænker i øjeblikket at lave en familierum i  shoppingcenteret SlotsArkaderne i Hillerød, og vil i den forbindelse meget gerne have alle jeres input til hvad der gør et familie/ammerum godt og brugervenligt.

Da det jo er jer forældre, der skal benytte rummet, hvem er så bedre til at fortælle os hvad der gør et familierum godt og anvendeligt?

Så kom endelig med jeres kommentarer og gode ideer, så vil vi tage dem med i indretningsovervejelserne

i forhold til det at amme privat, synes jeg at fisketorvets løsning var fint. Der var lænestole og imellem hver lænestole var der gardiner, så man kunne være helt privat hvis man ønskede det. Og så kunne der være en sofa til dem der ikke er så blufærdige.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juni 2012

Valle81

Jeg have nævnte den debat med mænd i ammerumme, og nu har jeg fundet den. Det kunne være den kunne give jer lidt flere inputs:0)

https://www.baby.dk/debat/150778pi1/ordet-er-frit/m egafon-meddelelse-til-alle.aspx

Anmeld

25. juni 2012

JustMe

Sikket godt initiativ at spørge dem, der benytter det  Det heler sikkert nævnt, men lister alligevel op:

Pulseområde:

Puslepuder (gerne flere) + vaske + decinfektionsgel/håndsprit (jeg spritter altid en puslepude af, da man ikke ved om et sygt barn har ligget der sidst) + uro eller andet at kigge på + blespande/affaldsspande med låg. Nogle vil sikkert gerne have sæbe til rådighed, men jeg bruger det personligt ikke, da de altid er så parfumerede.

Spise/flaskeområde:

Sofaer/lænestole + borde til at stille ting fra på + højstole til lidt ældre børn, der får grød + mikroovn til at varme flasker + evt. papirdispensere, så man kan tørre op Skraldespand.

Ammeområde:

Jeg synes også, der bør være et mere privat afskærmet ammeområde til de, der ønsker lidt mere privatliv overfor eks. mænd i familierummet (det er jo netop oppe at vende pt.). Det behøver nok ikek være direkte adskilte rum, men bare et adskilt område forbeholdt ammende mødre.

Derudover synes jeg et legeområde til større børn/søskende er en rigtigt god ide

Anmeld

29. juni 2012

SlotsArkaderne

Valle81 skriver:

Jeg have nævnte den debat med mænd i ammerumme, og nu har jeg fundet den. Det kunne være den kunne give jer lidt flere inputs:0)

https://www.baby.dk/debat/150778pi1/ordet-er-frit/m egafon-meddelelse-til-alle.aspx

Tusind tak for hjælpen

Anmeld

29. juni 2012

SlotsArkaderne

JustMe skriver:

Sikket godt initiativ at spørge dem, der benytter det  Det heler sikkert nævnt, men lister alligevel op:

Pulseområde:

Puslepuder (gerne flere) + vaske + decinfektionsgel/håndsprit (jeg spritter altid en puslepude af, da man ikke ved om et sygt barn har ligget der sidst) + uro eller andet at kigge på + blespande/affaldsspande med låg. Nogle vil sikkert gerne have sæbe til rådighed, men jeg bruger det personligt ikke, da de altid er så parfumerede.

Spise/flaskeområde:

Sofaer/lænestole + borde til at stille ting fra på + højstole til lidt ældre børn, der får grød + mikroovn til at varme flasker + evt. papirdispensere, så man kan tørre op Skraldespand.

Ammeområde:

Jeg synes også, der bør være et mere privat afskærmet ammeområde til de, der ønsker lidt mere privatliv overfor eks. mænd i familierummet (det er jo netop oppe at vende pt.). Det behøver nok ikek være direkte adskilte rum, men bare et adskilt område forbeholdt ammende mødre.

Derudover synes jeg et legeområde til større børn/søskende er en rigtigt god ide

Tusind tak for dine mange gode inputs. De er alle blevet taget med videre, og vi vil bestræbe os på at få opfyldt så mange af ønskerne som muligt i vores kommende familierum

Anmeld

29. juni 2012

Janni.

Jeg har vist ikke noget nyt at tilføje udover at man næsten får lyst til at besøge jer og se rummet når det er færdigt. 

Anmeld

29. juni 2012

chael

Årh, er flittig bruger af slotsarkaderne, og det var da på tide

Jamen en mickroovn. Håndvask, med sæbe dispenser. Pusleplads. Måske et tv med tegnefilm hvis man har større børn med, der lige skal underholdes imens den lille får mad, tør ble osv.

Godt sofaer, stole man kan sidde og amme i eller give flaske. Måske et toilet, så det ikke bliver smadret af ubudne gæster, så der er et mere egnet toilet til små børn. Da de øvrige toiletter i arkaderne er uhumske.

Hmm... Det må vidst lige være hvad jeg kan komme i tanke om

Anmeld

29. juni 2012

SlotsArkaderne

Janni. skriver:

Jeg har vist ikke noget nyt at tilføje udover at man næsten får lyst til at besøge jer og se rummet når det er færdigt. 

Du skal være hjertelig velkommen

Anmeld

29. juni 2012

SlotsArkaderne

chael skriver:

Årh, er flittig bruger af slotsarkaderne, og det var da på tide

Jamen en mickroovn. Håndvask, med sæbe dispenser. Pusleplads. Måske et tv med tegnefilm hvis man har større børn med, der lige skal underholdes imens den lille får mad, tør ble osv.

Godt sofaer, stole man kan sidde og amme i eller give flaske. Måske et toilet, så det ikke bliver smadret af ubudne gæster, så der er et mere egnet toilet til små børn. Da de øvrige toiletter i arkaderne er uhumske.

Hmm... Det må vidst lige være hvad jeg kan komme i tanke om

Ja, vi har også bare ventet på et egnet lokale til det

Og vi skal gøre hvad vi kan for at lave et godt familierum til jer som kommer i centret

Anmeld

29. juni 2012

Kay

ihhh glæder mig helt til at besøge det nye rum når det er færdigt

tænker det er vigtigt at der er plads nok så man ikke føler sig "mast"... ellers har jeg ik meget at tilføje til de ellers rigtig gode forslag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.