Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Kofoed. skriver: Min præmie var anastasia Selvfølgelig holder det, altså så længe du virkelig ønsker det.
Min præmie var anastasia Selvfølgelig holder det, altså så længe du virkelig ønsker det.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
An&Jo skriver: det er da også den bedste præmie man kan få..
det er da også den bedste præmie man kan få..
Kofoed. skriver: Nemlig. Hvad er din? Hvis man må spørge.
Nemlig. Hvad er din? Hvis man må spørge.
An&Jo skriver: hvis jeg ryger så meget som en smøg, så går det galt.. derfor røg jeg den sidste igår morges, og har så siden bare holdt mig indenfor langt væk fra butikker hvor der er mulighed for at købe cigaretter..
hvis jeg ryger så meget som en smøg, så går det galt.. derfor røg jeg den sidste igår morges, og har så siden bare holdt mig indenfor langt væk fra butikker hvor der er mulighed for at købe cigaretter..
Jeg tager sku hatten af,.Jeg kan simpelthen ikke lade være med at tænke på dem Og det går først helt galt når jeg ikke har tobak i huset,. <- så panikker jeg først,.!Men er gået fra ca 30-40 smøger om dagen til kun at have røget 5 igår,. så er tilfreds med mig selv,.Men igen hold kæft hvor er det sejt og flot,.!
An&Jo skriver: Det er en hemmelighed, men den er næsten ligeså god som din..
Det er en hemmelighed, men den er næsten ligeså god som din..
An&Jo skriver: fedt.. Håber også jeg holder det denne gang, men den præmie der venter på mig hvis jeg holder det, den er med til at motivere..
fedt.. Håber også jeg holder det denne gang, men den præmie der venter på mig hvis jeg holder det, den er med til at motivere..
Kofoed. skriver: Hvornår må den blive indløst?
Hvornår må den blive indløst?
onlyme skriver: Jeg tager sku hatten af,.Jeg kan simpelthen ikke lade være med at tænke på dem Og det går først helt galt når jeg ikke har tobak i huset,. <- så panikker jeg først,.!Men er gået fra ca 30-40 smøger om dagen til kun at have røget 5 igår,. så er tilfreds med mig selv,.Men igen hold kæft hvor er det sejt og flot,.!
wamse skriver: Lyder spændende Min præmie var en vidunderlig datter
Lyder spændende Min præmie var en vidunderlig datter
An&Jo skriver: Det må den først til oktober..
Det må den først til oktober..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128