Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
An&Jo skriver: Det er fantastisk.. Havde en aftale med min kæreste om at jeg røg den sidste cigaret igår morges, og har ikke savnet dem endnu.. Det kan være det kommer, men håber virkelig jeg holder mit rygestop den her gang.. 3 gang må være lykkens gang..
Det er fantastisk.. Havde en aftale med min kæreste om at jeg røg den sidste cigaret igår morges, og har ikke savnet dem endnu.. Det kan være det kommer, men håber virkelig jeg holder mit rygestop den her gang.. 3 gang må være lykkens gang..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Super flot Jeg startede med at stoppe igår morges,. Røg dog 5 smøger i løbet af hele dagen igår,.Idag har jeg endnu ikke røget en eneste,. Men gid jeg havde din ryksøjle,.! Puh, syntes det er hårdt,.!
Kofoed. skriver: Tak tak.Det er en dum vane og man skal bare klare der første måneder, så går det meget nemmere
Tak tak.Det er en dum vane og man skal bare klare der første måneder, så går det meget nemmere
MortilElias2010 skriver:
Darling<3 skriver: Jeg har ikke røget i 8 uger nu og skænker aldrig smøgerne en tanke!!De første 12 timer er de hårdeste - du skal nok klare det denne gang
Jeg har ikke røget i 8 uger nu og skænker aldrig smøgerne en tanke!!De første 12 timer er de hårdeste - du skal nok klare det denne gang
onlyme skriver: Super flot Jeg startede med at stoppe igår morges,. Røg dog 5 smøger i løbet af hele dagen igår,.Idag har jeg endnu ikke røget en eneste,. Men gid jeg havde din ryksøjle,.! Puh, syntes det er hårdt,.!
wamse skriver: Du er så sej Jeg har selv røget i 17 år, og har været røgfri i 7 år d. 21 juni
Du er så sej Jeg har selv røget i 17 år, og har været røgfri i 7 år d. 21 juni
An&Jo skriver: jaa, men et par måneder er også længe.. Ej jeg skal klare det den her gang, har også samtidig et lille væddemål med kæresten om en præmie hvis jeg holder det..
jaa, men et par måneder er også længe.. Ej jeg skal klare det den her gang, har også samtidig et lille væddemål med kæresten om en præmie hvis jeg holder det..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128