Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
An&Jo skriver: tror det er fordi den kan give en mæthedsfornemmelse..
tror det er fordi den kan give en mæthedsfornemmelse..
ja det kan være.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
BigBabyDream skriver: hvor er du SEJ! jeg tror på dig
hvor er du SEJ! jeg tror på dig
mor:) skriver: ja det kan være.
An&Jo skriver: men jeg ved det faktisk ikke..
men jeg ved det faktisk ikke..
hehe
An&Jo skriver: nej det er det ikke.. er ved at kaste op hvis jeg sidder i bussen, og sådan en gammel ryger sætter sig ved siden af mig, for de ryger indenfor, og ALT ved dem stinker af røg..
nej det er det ikke.. er ved at kaste op hvis jeg sidder i bussen, og sådan en gammel ryger sætter sig ved siden af mig, for de ryger indenfor, og ALT ved dem stinker af røg..
Ja, det er ikke så lækkert
mor:) skriver: jep også her. Har ellers læst at det værste man kan gøre er at ryge som det første, inden man har spist morgenmad. Kan egentlig ikke huske hvorfor
jep også her. Har ellers læst at det værste man kan gøre er at ryge som det første, inden man har spist morgenmad. Kan egentlig ikke huske hvorfor
Jeg har læst at ryger man som det første om morgenen, så øger man risikoen for kræft, for man tager meget længere og dybere hiv
Til TS: FEDT
Dinna88 skriver: Jeg har læst at ryger man som det første om morgenen, så øger man risikoen for kræft, for man tager meget længere og dybere hiv Til TS: FEDT
så fik vi endelig afklaret hvorfor det er så skidt. takker
for dig. Har selv været der. Det er hårdt at stoppe.
fra en eks ryger
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128