Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
An&Jo skriver: Det er fantastisk.. Havde en aftale med min kæreste om at jeg røg den sidste cigaret igår morges, og har ikke savnet dem endnu.. Det kan være det kommer, men håber virkelig jeg holder mit rygestop den her gang.. 3 gang må være lykkens gang..
Det er fantastisk.. Havde en aftale med min kæreste om at jeg røg den sidste cigaret igår morges, og har ikke savnet dem endnu.. Det kan være det kommer, men håber virkelig jeg holder mit rygestop den her gang.. 3 gang må være lykkens gang..
Godt gået!!!
Hvor er det fedt!
"Hvad jeg kunne i går, kan jeg også i dag."
Den sætning brugte min mor dengang hun stoppede med at ryge - og det virkede for hende
MorDk skriver: Godt gået!!!
Det er bare super flot
rikkeregnbue skriver: Hvor er det fedt! "Hvad jeg kunne i går, kan jeg også i dag." Den sætning brugte min mor dengang hun stoppede med at ryge - og det virkede for hende
MoarHvidovre skriver: Det er bare super flot
An&Jo skriver: ja det kan være det er den sætning jeg skal sige til mig selv.. Det bliver godt at slippe smøgerne nu..
ja det kan være det er den sætning jeg skal sige til mig selv.. Det bliver godt at slippe smøgerne nu..
Det er også alt for dyrt og usundt Er sikker på du nok skal klare det!
rikkeregnbue skriver: Det er også alt for dyrt og usundt Er sikker på du nok skal klare det!
Godt gået! Og held og lykke med det fremover
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128