Andre græsenker ( sømændskoner eller lign) herinde?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. juni 2012

ønskebørn74

myr81 skriver:

Her mener jeg kærester/koner/ mødre der må undvære manden op til uger/ måneder ad gangen.

som kender til den helt særlige livsfom det er,- og de op- og nedture der er forbundet med dette?

min mand er ved militæret og skal til Afganistan til August..

og kommer først hjem sidst i november..

han skal være væk i næsten 4md..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juni 2012

Sildefisk

ønskebarn74 skriver:

min mand er ved militæret og skal til Afganistan til August..

og kommer først hjem sidst i november..

han skal være væk i næsten 4md..

Føler med dig. Manden min skal til afrika i oktober og skal også være væk 4 mdr 

Anmeld

11. juni 2012

Jibbe

myr81 skriver:

Jo tak, kunne være rigtig hyggeligt og er bestemt ikke utænkeligt den anden vej rundt også

Vi har ihvertfald plads nok til at have jer på besøg og masser af tid nu jeg er på barsel det næste års tid! Det kunne være så rart at mødes rigtigt. Der er så mange ting man gerne vil dele med andre men hvor det er svært for dem at forstå. Har overvejet at besøge den klub med sømandskoner der er i Aalborg - måske er der noget lignende hvor i bor?

Anmeld

11. juni 2012

Sildefisk

Jibbe skriver:

Vi har ihvertfald plads nok til at have jer på besøg og masser af tid nu jeg er på barsel det næste års tid! Det kunne være så rart at mødes rigtigt. Der er så mange ting man gerne vil dele med andre men hvor det er svært for dem at forstå. Har overvejet at besøge den klub med sømandskoner der er i Aalborg - måske er der noget lignende hvor i bor?

Helt sikkert jo det er der,- men de holder møder rundt om på hele sjælland og jeg kan, for at være helt ærlig, ikke altid overskue at skulle fare rundt med mine to små pseudoer, desværre 

Anmeld

11. juni 2012

Jibbe

myr81 skriver:

Helt sikkert jo det er der,- men de holder møder rundt om på hele sjælland og jeg kan, for at være helt ærlig, ikke altid overskue at skulle fare rundt med mine to små pseudoer, desværre 

Det kan jeg godt forstå! Jeg frygter lidt nu her når jeg kommer til at stå med to alene og der er da i det mindste næsten 2 år imellem... Jeg tror bare vi kommer til at være en hel masse derhjemme...

Anmeld

11. juni 2012

Sildefisk

Jibbe skriver:

Det kan jeg godt forstå! Jeg frygter lidt nu her når jeg kommer til at stå med to alene og der er da i det mindste næsten 2 år imellem... Jeg tror bare vi kommer til at være en hel masse derhjemme...

ja det er vi også. Bruger vores have meget Cykler dog tit turer (har en christiania cykel) den er guld værd 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.