Andre græsenker ( sømændskoner eller lign) herinde?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.822 visninger
55 svar
0 synes godt om
9. juni 2012

Sildefisk

Her mener jeg kærester/koner/ mødre der må undvære manden op til uger/ måneder ad gangen.

som kender til den helt særlige livsfom det er,- og de op- og nedture der er forbundet med dette?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juni 2012

Sildefisk

Nå men skulle du falde over tråden og er i samme båd, er du altid velkommen til at skrive en pb.

Anmeld

9. juni 2012

skoust

myr81 skriver:

Nå men skulle du falde over tråden og er i samme båd, er du altid velkommen til at skrive en pb.

ja, min kæreste er ude at sejle 14 dage af gange og hjemme i 14 dage og det er rigtig hårdt for mig når han er ude at sejle for jeg er ikke så god til at være alene hjemme

Anmeld

9. juni 2012

Jibbe

Hej jeg er sømandskone og min mand er væk 5-6 uger af gangen - vi har også skrevet lidt sammen før tror jeg - din mand er i søværnet ikke?
Lige nu har jeg ham dog hjemme helt indtil september halleluja for barsel!

Anmeld

9. juni 2012

Annana89

Jeg er pÅ en måde vel! Min mand er soldat og har været udsendt 2 gange af 6 mdr hver og skal igen om lidt over et år! Og udover det må jeg tit undværer ham 1-2 uger ad gangeN da han tit er afsted på øvelser osv.

Hved ikke om det tæller som græsenke?! Men jeg kender i hvert fald til den situation at stå "alene" om to snart 3 menneskers liv:0( og det er ikke altid lige sjovt og nemt.

Anmeld

9. juni 2012

MariaJ

Både og... Min mand er jævnligt væk på feltarbejde op til 2-3 uger ad gangen. Tidligere har det været meget mere. Det første år efter vores datter blev født var han to måneder i Antarktis. 

Anmeld

9. juni 2012

Sildefisk

Jibbe skriver:

Hej jeg er sømandskone og min mand er væk 5-6 uger af gangen - vi har også skrevet lidt sammen før tror jeg - din mand er i søværnet ikke?
Lige nu har jeg ham dog hjemme helt indtil september halleluja for barsel!

jo det er rigtigt min er desværre væk lige pt- indtil den 20 og skal til afrika (3,5-4mdr) her til oktober. Vores søn lider pt MEGET under dette, derfor jeg håber at kunne få lidt netværk (hvis afstanden er stor, så bare at skrive sammen) for at få.. ja luft.

Anmeld

9. juni 2012

Sildefisk

Annana89 skriver:

Jeg er pÅ en måde vel! Min mand er soldat og har været udsendt 2 gange af 6 mdr hver og skal igen om lidt over et år! Og udover det må jeg tit undværer ham 1-2 uger ad gangeN da han tit er afsted på øvelser osv.

Hved ikke om det tæller som græsenke?! Men jeg kender i hvert fald til den situation at stå "alene" om to snart 3 menneskers liv:0( og det er ikke altid lige sjovt og nemt.

ja da absolut, så kender du jo alt til det. Ja det er indimellem rigtig hårdt. Vores søn lider meget af afsavn lige pt.

Anmeld

9. juni 2012

Sildefisk

MariaJ skriver:

Både og... Min mand er jævnligt væk på feltarbejde op til 2-3 uger ad gangen. Tidligere har det været meget mere. Det første år efter vores datter blev født var han to måneder i Antarktis. 

ja så kender du jo også til at skulle undvære med alt hvad det indebærer.

Anmeld

9. juni 2012

Sildefisk

skoust skriver:

ja, min kæreste er ude at sejle 14 dage af gange og hjemme i 14 dage og det er rigtig hårdt for mig når han er ude at sejle for jeg er ikke så god til at være alene hjemme

Ved 100% hvad du mener, har det helt på samme måde. Er din mand indenfor mærsk så? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.