Frejsmor skriver:
Ja det var godt, det har jeg ellers ofte lidt problemer med hos Frej, for han er stadig ikke helt super øvet i at drikke af koppen, så der ryger altid en del ved siden af og så vil han hellere lege med det end at drikke.. 
Iih øv, ja så er den jo desværre linket til noget lidt skidt, kan jeg godt se, men ja prøv da med den kolde mme i kop, det kan i hvert fald ikke skade.. 
Nej det var det heller ikke, ja det har virkelig været en hård omgang for ham, håber det snart er ovre..
Nej lige præcis, jeg risikerer i hvert fald i værste fald at jeg kun liige når ud i dyrehaven og så må vende om fordi han bliver for pylret..
Så det vidst bedre at give ham en god rolig hyggedag der hjemme - i næste uge forgår dp også udenfor, da de holder fest uge og allesammen mødes hver dag over i en park/festplads, det skal nok blive en fest da!! 
Håber han er helt frisk så han kan nyde de mange udendørs timer 
Lukas spytter vandet ud med vilje og leger med det
Men det har han så ikke gjort mens han har været syg. Der er det hele kommet indenbords 
Nå vil gå i seng. Ved jo ikke om vi får en hård nat, og farmand er til fodboldsfest i byen... 
Men rigtig god aften!

Anmeld