Vil ikke spise :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. juni 2012

Happiness

Laulund87 skriver:

Det var så lidt God bedring med ham

Mange tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juni 2012

Happiness

Maja88 skriver:

her har hun fået kold mme siden hun var 7 måneder..

Hun nægter også at drikke vand af flasken, men vil gerne drikke det af en kop...

men mme vil hun gerne have i flasken

Laver du det så varmt og køler det ned? Det er NAN2 Lukas får, ved ikke om man kan blande det koldt?

Ellers må jeg købe nogle af de færdigeblandede brikker.

Anmeld

9. juni 2012

Happiness

K&S skriver:

Årh, det er dejligt med skønne forældre, men ja det er svært at aflevere ham til andre, hvis han stadig har det skidt

Måske de kan gå en tur med ham i barnevognen, mens han sover - så kan I også få en lur, ALT gør underværker

Det var en god ide. Det må jeg lige foreslå

Anmeld

9. juni 2012

Happiness

Frejsmor skriver:

Ja det var godt, det har jeg ellers ofte lidt problemer med hos Frej, for han er stadig ikke helt super øvet i at drikke af koppen, så der ryger altid en del ved siden af og så vil han hellere lege med det end at drikke..

Iih øv, ja så er den jo desværre linket til noget lidt skidt, kan jeg godt se, men ja prøv da med den kolde mme i kop, det kan i hvert fald ikke skade..

Nej det var det heller ikke, ja det har virkelig været en hård omgang for ham, håber det snart er ovre.. Nej lige præcis, jeg risikerer i hvert fald i værste fald at jeg kun liige når ud i dyrehaven og så må vende om fordi han bliver for pylret.. Så det vidst bedre at give ham en god rolig hyggedag der hjemme - i næste uge forgår dp også udenfor, da de holder fest uge og allesammen mødes hver dag over i en park/festplads, det skal nok blive en fest da!!

Håber han er helt frisk så han kan nyde de mange udendørs timer

Lukas spytter vandet ud med vilje og leger med det Men det har han så ikke gjort mens han har været syg. Der er det hele kommet indenbords

Nå vil gå i seng. Ved jo ikke om vi får en hård nat, og farmand er til fodboldsfest i byen...

Men rigtig god aften!

Anmeld

9. juni 2012

Maja88

Happiness skriver:

Laver du det så varmt og køler det ned? Det er NAN2 Lukas får, ved ikke om man kan blande det koldt?

Ellers må jeg købe nogle af de færdigeblandede brikker.

nej bare vand fra vandhanen i flasken og så ryste ryste ryste.. så er der mad.. det er så nemt.. især når vi har været på tur...

har selvf- clearet det med min SP om man godt måtte blande mme p den måde,,

ps. her er det også Nan2

Anmeld

9. juni 2012

Happiness

Maja88 skriver:

nej bare vand fra vandhanen i flasken og så ryste ryste ryste.. så er der mad.. det er så nemt.. især når vi har været på tur...

har selvf- clearet det med min SP om man godt måtte blande mme p den måde,,

ps. her er det også Nan2

Super! Ja det er da super nemt Det vil jeg prøve imorgen, eller hvis han vågner gentagen gange i nat.

Mange tak!

Anmeld

9. juni 2012

Maja88

Happiness skriver:

Super! Ja det er da super nemt Det vil jeg prøve imorgen, eller hvis han vågner gentagen gange i nat.

Mange tak!

det skal bare vlre vandhane koldt som når man tænder for den kolde hane.. ikkke lader den løbe...

håber det lykkedes...

god bedring med ham

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.