Happiness skriver:
Han vil heller ikke tage flasken. Han SKRIGEr og skubber den væk hver gang vi tilbyder den 
Det er så hårdt at se på!
Ja, vi vil få ham tjekket for astmatisk bronkitis / astma. For 2 gange på en måned, det er lige lovligt meget synes jeg!
Århh stakkels Frej. Er han blevet helt rask nu?
Åårh altså, det er altså heller ikke nemt!! Vil han drikke vand, det er trods alt det vigtigste? Men ellers så prøv måske med sådan en lille sprøjte fra apoteket, det har jeg brugt lidt når Frej har været syg og han ikke har ville ha flaske og han ikke har ville drikke ret meget af kop, han synes den er mega spændende og vil derfor gerne drikke det der kommer ud - det kunne jo evt. være mme.. Det tager godt nok sin tid, men altså 10x6ml med sprøjten og så har han trods alt fået 60ml mme indenbors.. 
Ja uden tvivl, der findes bare ikke noget værre end når ens børn er syge og de ikke vil de ting de normalt gerne vil, og man bliver så skide bekymret altså!! 
Det synes jeg er en god idé for ja, det er da godt nok vildt, og det er synd for den bette mand da.. Håber snart han får det bedre!! 
Altså han har ikke feber mere og de to første tænder har brudt igennem, men han er meget pylret stadig og i dag var vi til Roskilde dyreskue og det blev bare alt for meget for ham til sidst, og det plejer ALDRIG at være et problem, han er ALTID så glad og tilfreds og elsker at komme ud og få opmærksomhed fra andre, men ja han blev bare så ked til sidst og SÅ træt(måske også fordi han har fået så dårlig søvn over den sidste uge med tænder og feber), men han snork sov allerede 18.40 og normal sengetid når han ikke er syg eller noget er omkring kl. 20.. Så jeg tror vi blir nødt til at springe dyrehaven over i morgen, ellers går det da helt galt.. 
Det er første gang Frej har været sådan her og jeg er nærmest helt i chok, jeg vil gerne have min lille glade dreng igen meget snart!!
Anmeld