Vil ikke spise :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. juni 2012

Happiness

Frejsmor skriver:

Åårh altså, det er altså heller ikke nemt!! Vil han drikke vand, det er trods alt det vigtigste? Men ellers så prøv måske med sådan en lille sprøjte fra apoteket, det har jeg brugt lidt når Frej har været syg og han ikke har ville ha flaske og han ikke har ville drikke ret meget af kop, han synes den er mega spændende og vil derfor gerne drikke det der kommer ud - det kunne jo evt. være mme.. Det tager godt nok sin tid, men altså 10x6ml med sprøjten og så har han trods alt fået 60ml mme indenbors..

Ja uden tvivl, der findes bare ikke noget værre end når ens børn er syge og de ikke vil de ting de normalt gerne vil, og man bliver så skide bekymret altså!!

Det synes jeg er en god idé for ja, det er da godt nok vildt, og det er synd for den bette mand da.. Håber snart han får det bedre!!

Altså han har ikke feber mere og de to første tænder har brudt igennem, men han er meget pylret stadig og i dag var vi til Roskilde dyreskue og det blev bare alt for meget for ham til sidst, og det plejer ALDRIG at være et problem, han er ALTID så glad og tilfreds og elsker at komme ud og få opmærksomhed fra andre, men ja han blev bare så ked til sidst og SÅ træt(måske også fordi han har fået så dårlig søvn over den sidste uge med tænder og feber), men han snork sov allerede 18.40 og normal sengetid når han ikke er syg eller noget er omkring kl. 20.. Så jeg tror vi blir nødt til at springe dyrehaven over i morgen, ellers går det da helt galt..

Det er første gang Frej har været sådan her og jeg er nærmest helt i chok, jeg vil gerne have min lille glade dreng igen meget snart!!

Han vil gerne drikke vand. Heldigvis. Får også "smuglet" laktulosen i vandet

Han får penicillinen i den sprøjte, og den spytter han ud Så tror ikke den hjælper. Men måske jeg skal lave kold MME og putte i en kop?? Så kan det da være han drikker det.

Puha det lyder da heller ikke sjovt! Så må han ogs have haft det skidt Kan godt forstå du springer over så! Så vil det jo ikke blive hyggeligt for nogen af jer.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juni 2012

Happiness

K&S skriver:

Super  det er jo det vigtigste....!

GOD bedring

Mange tak! Han har sovet siden kl 19 nu. Kun lige pebet lidt efter sutten. Så det er allerede et godt tegn! (han vågnede hver halve time igår, i nat og hele formiddagen...)

Anmeld

9. juni 2012

K&S

Happiness skriver:

Mange tak! Han har sovet siden kl 19 nu. Kun lige pebet lidt efter sutten. Så det er allerede et godt tegn! (han vågnede hver halve time igår, i nat og hele formiddagen...)

Puha, det er bare så hårdt, når de små pus er syge

Anmeld

9. juni 2012

Maja88

hvad med mme

Anmeld

9. juni 2012

Happiness

Maja88 skriver:

hvad med mme

Vil han heller ikke

Men vil prøve at lave kold MME og tilbyde ham imorgen.

Og så af en kop. Tror han har sat sig rigtig gal på flasken...   For han vil gerne drikke vand af en kop. Men ikke af flasken... Prøvede nemlig at give ham vand i flasken i sengen, men han SKREG bare. Og da jeg så satte ham op og gav ham af en kop,drak han en hel del...

Anmeld

9. juni 2012

Happiness

K&S skriver:

Puha, det er bare så hårdt, når de små pus er syge

Jep! Mine forældre har tilbudt at tage ham noget af søndagen,så vi kan få sovet. Men kommer jo lige an på hvordan han har det. 

Anmeld

9. juni 2012

Laulund87

Happiness skriver:

Må prøve at købe en masse varianter imorgen

Har snart ik plads i køleskabet. Det er fyldt med juice, forskellige meloner og jeg ved ikke hvad, som vi har forsøgt at få ham til at spise

Men tak for råd

Det var så lidt God bedring med ham

Anmeld

9. juni 2012

Maja88

Happiness skriver:

Vil han heller ikke

Men vil prøve at lave kold MME og tilbyde ham imorgen.

Og så af en kop. Tror han har sat sig rigtig gal på flasken...   For han vil gerne drikke vand af en kop. Men ikke af flasken... Prøvede nemlig at give ham vand i flasken i sengen, men han SKREG bare. Og da jeg så satte ham op og gav ham af en kop,drak han en hel del...

her har hun fået kold mme siden hun var 7 måneder..

Hun nægter også at drikke vand af flasken, men vil gerne drikke det af en kop...

men mme vil hun gerne have i flasken

Anmeld

9. juni 2012

K&S

Happiness skriver:

Jep! Mine forældre har tilbudt at tage ham noget af søndagen,så vi kan få sovet. Men kommer jo lige an på hvordan han har det. 

Årh, det er dejligt med skønne forældre, men ja det er svært at aflevere ham til andre, hvis han stadig har det skidt

Måske de kan gå en tur med ham i barnevognen, mens han sover - så kan I også få en lur, ALT gør underværker

Anmeld

9. juni 2012

Frejsmor

Happiness skriver:

Han vil gerne drikke vand. Heldigvis. Får også "smuglet" laktulosen i vandet

Han får penicillinen i den sprøjte, og den spytter han ud Så tror ikke den hjælper. Men måske jeg skal lave kold MME og putte i en kop?? Så kan det da være han drikker det.

Puha det lyder da heller ikke sjovt! Så må han ogs have haft det skidt Kan godt forstå du springer over så! Så vil det jo ikke blive hyggeligt for nogen af jer.

Ja det var godt, det har jeg ellers ofte lidt problemer med hos Frej, for han er stadig ikke helt super øvet i at drikke af koppen, så der ryger altid en del ved siden af og så vil han hellere lege med det end at drikke..

Iih øv, ja så er den jo desværre linket til noget lidt skidt, kan jeg godt se, men ja prøv da med den kolde mme i kop, det kan i hvert fald ikke skade..

Nej det var det heller ikke, ja det har virkelig været en hård omgang for ham, håber det snart er ovre.. Nej lige præcis, jeg risikerer i hvert fald i værste fald at jeg kun liige når ud i dyrehaven og så må vende om fordi han bliver for pylret.. Så det vidst bedre at give ham en god rolig hyggedag der hjemme - i næste uge forgår dp også udenfor, da de holder fest uge og allesammen mødes hver dag over i en park/festplads, det skal nok blive en fest da!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.