Vil ikke spise :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.463 visninger
36 svar
0 synes godt om
9. juni 2012

Happiness

Lukas er syg med Lungebetændelse, forstoppelse og tror også der er tænder på vej 

Virkelig fed kombi 

Nå men han vil bare ikke spise, og det har han ikke villet i 2 dage nu!

Idag har han kun fået en lille dalmino yoghurt og lidt frugtmos Og har prøvet at tilbyde ham alt muligt, han nægter bare at spise!

Vi har i samråd med vagtlægen givet ham laktoluse, og det har hjulpet lidt. Han er ihvertfald kommet af med lidt.

MEN har i nogle gode fif til mad til syge babyer?

Kan slet ikke holde ud at han intet vil spise  Han plejer jo at have en rigtig god appetit.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juni 2012

Valle81

Når børn er syge spiser de ofte ingenting eller meget meget lidt. Det er altså helt helt ok. Bare de drikker og tisser er det ok. Tilbyd mad og en danomino er bedre end ingenting

så slap af og accepter det

Mit bedste råd er, tænk hvordan du selv har det når du er rigtig skidt, for sådan har de små det også

Anmeld

9. juni 2012

Frejsmor

Happiness skriver:

Lukas er syg med Lungebetændelse, forstoppelse og tror også der er tænder på vej 

Virkelig fed kombi 

Nå men han vil bare ikke spise, og det har han ikke villet i 2 dage nu!

Idag har han kun fået en lille dalmino yoghurt og lidt frugtmos Og har prøvet at tilbyde ham alt muligt, han nægter bare at spise!

Vi har i samråd med vagtlægen givet ham laktoluse, og det har hjulpet lidt. Han er ihvertfald kommet af med lidt.

MEN har i nogle gode fif til mad til syge babyer?

Kan slet ikke holde ud at han intet vil spise  Han plejer jo at have en rigtig god appetit.

Ååårh stakkels lille Lukas altså, han er da også uheldig at blive ramt to gange på så kort tid..

Frej har også lige været syg, han startede ud med at få sine første tænder og derefter fik han en mavevirus med 39.5 i feber og lidt opkast og RIIIGTIG meget utilpashed og pyller(MOR her fik et kæmpe chok, for han er ALDRIG pylret, stort set heller ikke selvom han er syg)..

Men han ville heller ikke spise, heller ikke engang de helt sikre hit, det eneste han ville have var flasken(som han ellers ikke får ret meget af mere og normalt ikke gider).. Har du prøvet det søde?

Iih jeg håber snart Lukas blir rask igen og jeg håber du slipper udenom!!

Anmeld

9. juni 2012

K&S

Valle81 skriver:

Når børn er syge spiser de ofte ingenting eller meget meget lidt. Det er altså helt helt ok. Bare de drikker og tisser er det ok. Tilbyd mad og en danomino er bedre end ingenting

Mit bedste råd er, tænk hvordan du selv har det når du er rigtig skidt, for sådan har de små det også

Kunne ikke have skrevet det bedre selv

Rigtig god bedring med lillemanden

Anmeld

9. juni 2012

Valle81

K&S skriver:

Tak

Og ja det glemte jeg, rigtig god bedring til ham

Anmeld

9. juni 2012

Happiness

Valle81 skriver:

Han har bare altid spist selv om han har været syg Skal han ikke  bruge noget energi til at komme ovenpå?

Det er bare svært at se at han ikke vil spise. (jeg har været så langt ude at jeg tilbød ham vanilieis... , men det ville han heller ikke have...(Heldigvis))

Han sover bare rigtig skidt, så tænkte at det nok fordi han ikke er mæt... 

Anmeld

9. juni 2012

Laulund87

Alt er bedre end ingenting og jeg ville klart tilbyde ham is hvis han vil have det Vi andre spiser jo heller ikke som vi plejer når vi er ramt

Anmeld

9. juni 2012

Happiness

Frejsmor skriver:

Ååårh stakkels lille Lukas altså, han er da også uheldig at blive ramt to gange på så kort tid..

Frej har også lige været syg, han startede ud med at få sine første tænder og derefter fik han en mavevirus med 39.5 i feber og lidt opkast og RIIIGTIG meget utilpashed og pyller(MOR her fik et kæmpe chok, for han er ALDRIG pylret, stort set heller ikke selvom han er syg)..

Men han ville heller ikke spise, heller ikke engang de helt sikre hit, det eneste han ville have var flasken(som han ellers ikke får ret meget af mere og normalt ikke gider).. Har du prøvet det søde?

Iih jeg håber snart Lukas blir rask igen og jeg håber du slipper udenom!!

Han vil heller ikke tage flasken. Han SKRIGEr og skubber den væk hver gang vi tilbyder den

Det er så hårdt at se på! 

Ja, vi vil få ham tjekket for astmatisk bronkitis / astma. For 2 gange på en måned, det er lige lovligt meget synes jeg!

Århh stakkels Frej. Er han blevet helt rask nu?

Anmeld

9. juni 2012

Happiness

Laulund87 skriver:

Alt er bedre end ingenting og jeg ville klart tilbyde ham is hvis han vil have det Vi andre spiser jo heller ikke som vi plejer når vi er ramt

Har faktisk tilbudt ham vanilieis  Men han ville heller ikke have det...

Han drikker nogenlunde, så det er altid noget. Synes bare ikke bleerne er voldsomt tunge  

Men ja, jeg spiser heller ikke meget når jeg er syg... Men puha det er hårdt!

Anmeld

9. juni 2012

Happiness

K&S skriver:

Tak! Må bare fortsat tilbyde ham mad. Det er bare sindsygt hårdt

Synes heller ikke bleerne er voldsomt tunge, men tis er der da!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.