Blefri - hvor lang tid tog det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. juni 2012

Solstrålebørn

Laulund87 skriver:

Men i store træk stod der det jeg skrev Det er dumt at tage bleen fra barnet i en ferie hvis der skal ske en masse. Det optimale er at det er helt alm hverdag, så de ikke bliver forvirrede.

Okey, Tak for det info du skrev... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juni 2012

Solstrålebørn

kicha skriver:

Krydser finger for at det går godt og husk at vi pædagoger ikke altid har ret så hvis du ikke er enig så siger du dem bare imod 

Ha en dejlig aften

Jeps... 

I lige måde til dig også.. 

Anmeld

8. juni 2012

Mathilde

Celina er næsten lige stoppet med at bruge ble (2år og 10mdr). Vi tog bare bleen af hende. Hun havde tre uheld og det var det hun er også blefri om natten uden uheld dejligt nemt.

Anmeld

8. juni 2012

Solstrålebørn

Mathilde skriver:

Celina er næsten lige stoppet med at bruge ble (2år og 10mdr). Vi tog bare bleen af hende. Hun havde tre uheld og det var det hun er også blefri om natten uden uheld dejligt nemt.

Det er da gået meget nemt... 

Anmeld

8. juni 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Thea var klar til at komme af med bleen da hun var 2,6 år. Det passede med den dejlig varme påske sidste år, så hun ku rende rundt med numsen bar i haven. Vi havde bare potten, også ku hun tisse i den. Har på det år der er gået, måske haft 6-7 uheld og det har været fordi vi har været for langsomme! Om natten har hun været blefri siden hun blev 3år, men ku godt ha fået den af før!! Så rigtig fin ide at vente til i har ferie og vejret forhåbenlig er til at ku rende med bar numse! Vh stine

Anmeld

8. juni 2012

Pige2009

kicha skriver:

Jeg syns det er synd hvis de ik er klar - de får flere uheld og det giver dem jo iligefrem selvtillid arbejder selv i ins og forstå slet ik de steder der mener børnene skal smide bleen før de er klar - det må være fordi de selv syns det er besværligt

Helt enig!  Min datter er 2½ år og hun er begyndt at interessere sig for toilettet og tisser der ofte og laver stort, men jeg vil ikke tage bleen fra hende helt endnu, for som du ligeledes skriver, giver et ikke ligefrem god selvtillid, hvis der kommer mange uheld

Anmeld

8. juni 2012

Jannicks.mor

Min dreng var blefri i løbet af en måned til halvanden, da han var knap 3 åt. Derefter havde han kun få uheld, men det har børn jo :-) Han bruger stadig ble om natten og er slet ikke klar til at undvære den :-)

Ikke for at være belærende, men jeg arbejder til daglig i en børnehave og jeg synes det er rigtig synd for de børn hvis forældre presser deres børn til at blive blefri selvom de ikke er klar - de får bare super mange nederlag - også er det jo ikke rart at tisse i bukserne. Så prøv jer frem :-)

Hvis hun er klar, så er tålmodighed, ros og en ordenlig stak tøj kodeordet :-)

Anmeld

8. juni 2012

Solstrålebørn

Jannicks.mor skriver:

Min dreng var blefri i løbet af en måned til halvanden, da han var knap 3 åt. Derefter havde han kun få uheld, men det har børn jo :-) Han bruger stadig ble om natten og er slet ikke klar til at undvære den :-)

Ikke for at være belærende, men jeg arbejder til daglig i en børnehave og jeg synes det er rigtig synd for de børn hvis forældre presser deres børn til at blive blefri selvom de ikke er klar - de får bare super mange nederlag - også er det jo ikke rart at tisse i bukserne. Så prøv jer frem :-)

Hvis hun er klar, så er tålmodighed, ros og en ordenlig stak tøj kodeordet :-)

Jeps.. 

Her er det ikke mig som presser på, men børnehaven... 

Anmeld

8. juni 2012

Jannicks.mor

Solstrålebørn skriver:

Jeps.. 

Her er det ikke mig som presser på, men børnehaven... 

Jeg troede nu heller I pressede - ville bare nævne det :-)

Husk I kender jeres barn bedst :-D Held og lykke.

Anmeld

8. juni 2012

Solstrålebørn

Jannicks.mor skriver:

Jeg troede nu heller I pressede - ville bare nævne det :-)

Husk I kender jeres barn bedst :-D Held og lykke.

Takker... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.