Agurk stykker?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. juni 2012

Nitz - <3 David

MorDk skriver:

Det var da egentlig en smart lille sag?!

Ja de er rigitg smarte.. Har godt nok ikke købt en.. har overvejet det.. Men tror ikke rigtig jeg får den brugt.. For han får altid kun noget under opsyn alligevel..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juni 2012

Nitz - <3 David

rikkeregnbue skriver:

Så David fik ikke noget galt i halsen ved gulerod?  Og nej, har ikke set den. Men vil da lige kigge

Nej det gjorde han ikke.. Jeg vil mene at de nemmere kan få det galt i halsen hvis den er kogt.. Hvis du skræller en gulerod der er så tyk at de ikke liige kan knække den.. Se evt. den video på Facebook hvor han smager på gulerod

Anmeld

8. juni 2012

MorDk

Nitz - <3 David skriver:

Ja de er rigitg smarte.. Har godt nok ikke købt en.. har overvejet det.. Men tror ikke rigtig jeg får den brugt.. For han får altid kun noget under opsyn alligevel..

Ja... det samme her... tror nu heller ikke den vil blive brugt! Og jeg klarede mig jo fint uden til min søn ...

Anmeld

8. juni 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Nitz - <3 David skriver:

Nej det gjorde han ikke.. Jeg vil mene at de nemmere kan få det galt i halsen hvis den er kogt.. Hvis du skræller en gulerod der er så tyk at de ikke liige kan knække den.. Se evt. den video på Facebook hvor han smager på gulerod

Kan ikke finde videoen

Anmeld

8. juni 2012

Nitz - <3 David

rikkeregnbue skriver:

Kan ikke finde videoen

Nååe ja.. det var den du ik kunne åbne.. :/ Jeg prøver lige at ligge den op her inde

Anmeld

8. juni 2012

MorDk

Nitz - <3 David skriver:

Ja det vil jeg give dig ret i...

Men kommer også mere til at tænle på lidt større børn som har tænder og som kan bide et stykke af. Min søn er 20 mdr. Han får alt mulig mad. Dog ikke gulerødder medmindre de er kogt

Anmeld

8. juni 2012

Nitz - <3 David

MorDk skriver:

Ja... det samme her... tror nu heller ikke den vil blive brugt! Og jeg klarede mig jo fint uden til min søn ...

Ja det er jo lige det
Men smart er det da

Anmeld

8. juni 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Nitz - <3 David skriver:

Nååe ja.. det var den du ik kunne åbne.. :/ Jeg prøver lige at ligge den op her inde

Når, ja.. Det var ret mærkeligt

Anmeld

8. juni 2012

Nitz - <3 David

rikkeregnbue skriver:

Når, ja.. Det var ret mærkeligt

http://www.youtube.com/watch?v=G8ODrlAg4gg&fea ture=youtu.be

Har lige lagt det på Youtube

Anmeld

8. juni 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Nitz - <3 David skriver:

http://www.youtube.com/watch?v=G8ODrlAg4gg&fea ture=youtu.be

Har lige lagt det på Youtube

Nåååårrr, hvor er han dejlig!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.