Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Solstrålebørn skriver: Ja giv du endelig hende agurkestave... Der er faktisk et stof i agurker som gør noget ved det når de små er ved at få tænder... Kan ikke huske hvor jeg har læst det henne...
Ja giv du endelig hende agurkestave... Der er faktisk et stof i agurker som gør noget ved det når de små er ved at få tænder... Kan ikke huske hvor jeg har læst det henne...
Okay, det vil jeg prøve så
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Nitz - <3 David skriver: David har fået lov til at gumle på både Agurk og en gulerod.. Jeg vil sige at David syns Guleroden var nemmere.. Jeg kogte den ikke.. For jeg sad og holdt nøje opsyn med ham.. Han kunne slet ikke bide stykker af den.. Men han var helt vild med den.. (Måske du så filmen på facebook) Desuden spiser de jo ikke rigtig af det endnu... Men det er sundt for dem at smage/bide i det..Hvis du er meget nervøs for at de får stykker i munden så kunne du evt. prøve disse: http://babadut.dk/produkter/9-alle-produkter/579-s ikker-frugtkurv---baby-safe-feeder/Så smider du bare frugten der i.. Og så kan de smage på saften igennem "stoffet".. Og du undgår at hun får noget galt i halsen..
David har fået lov til at gumle på både Agurk og en gulerod.. Jeg vil sige at David syns Guleroden var nemmere.. Jeg kogte den ikke.. For jeg sad og holdt nøje opsyn med ham.. Han kunne slet ikke bide stykker af den.. Men han var helt vild med den.. (Måske du så filmen på facebook) Desuden spiser de jo ikke rigtig af det endnu... Men det er sundt for dem at smage/bide i det..Hvis du er meget nervøs for at de får stykker i munden så kunne du evt. prøve disse: http://babadut.dk/produkter/9-alle-produkter/579-s ikker-frugtkurv---baby-safe-feeder/Så smider du bare frugten der i.. Og så kan de smage på saften igennem "stoffet".. Og du undgår at hun får noget galt i halsen..
Så David fik ikke noget galt i halsen ved gulerod? Og nej, har ikke set den. Men vil da lige kigge
Det var da egentlig en smart lille sag?!
rikkeregnbue skriver: Okay Men må en på 5 mdr få "alt" det? Melon, ærter osv? Ida har slet ikke fingergrebet - du ved, til at tage ærter op med. Hun bruger hele hånden! Men hun er jo også kun lige knap 5 mdr
Okay Men må en på 5 mdr få "alt" det? Melon, ærter osv? Ida har slet ikke fingergrebet - du ved, til at tage ærter op med.
Hun bruger hele hånden! Men hun er jo også kun lige knap 5 mdr
Mjah, altså alt med måde du ved. Her fik han det som hyggelig adspredelse og som lindring når gummerne kløede.Men gør de bisser direkte ondt kan hun få panodil og lægen kan udskrive noget lokalbedøvende
Gud hvor er de altså smarte...
HeXeri skriver: Mjah, altså alt med måde du ved. Her fik han det som hyggelig adspredelse og som lindring når gummerne kløede.Men gør de bisser direkte ondt kan hun få panodil og lægen kan udskrive noget lokalbedøvende
Bisserne generer ikke, andet end at hun meget gerne vil have min pegefinger i munden konstant - og bide i den
rikkeregnbue skriver: Bisserne generer ikke, andet end at hun meget gerne vil have min pegefinger i munden konstant - og bide i den
mmmmmm ... husker det som var det igår, bare rolig det bliver meget værre før det bliver helt godt igen
Solstrålebørn skriver: Gud hvor er de altså smarte...
HeXeri skriver: mmmmmm ... husker det som var det igår, bare rolig det bliver meget værre før det bliver helt godt igen
Åh nej
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128