Agurk stykker?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.809 visninger
44 svar
0 synes godt om
8. juni 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Hej piger.

Jeg læste her forleden om en anden (en bekendt) at hun havde gevet sit barn en agurkstang som barnet kunne gnaske lidt på.

Barnet er kun en måned ældre end Ida.

Må jeg tilbyde Ida det også? Eller er det totalt udelukket? Hun bliver 5 mdr her den 25

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juni 2012

MorDk

Det kan du altså sagtens! Vores dreng fik agurk da han var 5-6 mdr. Du kan jo evt. skralde dem så det kun er det bløde hun får)

Det man skal passe på med er gulerødder! De kan sætte sig grueligt fast i halsen og bliver ikke rigtig opløst. Derfor HVIS man gir gulerødder skal de koges først (så de er bløde)

Anmeld

8. juni 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

MorDk skriver:

Det kan du altså sagtens! Vores dreng fik agurk da han var 5-6 mdr. Du kan jo evt. skralde dem så det kun er det bløde hun får)

Det man skal passe på med er gulerødder! De kan sætte sig grueligt fast i halsen og bliver ikke rigtig opløst. Derfor HVIS man gir gulerødder skal de koges først (så de er bløde)

Gulerødder vil jeg helst vente med, netop af den grund du selv siger.

Men lækkert med agurken. Tænker det også lidt kan hjælpe på de kløende gummer med noget koldt på som hun kan gnaske i.

Bidering osv. gider hun ikke rigtigt

Anmeld

8. juni 2012

MorDk

rikkeregnbue skriver:

Men lækkert med agurken. Tænker det også lidt kan hjælpe på de kløende gummer med noget koldt på som hun kan gnaske i.

Jaaahh gulerødder er gode for mange ting *S*

Go for it! Men selvfølgelig under opsyn

Anmeld

8. juni 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

MorDk skriver:

Jaaahh gulerødder er gode for mange ting *S*

Go for it! Men selvfølgelig under opsyn

Klart! - Havde nu heller ikke tænkt mig at lade hende "lege" med agurken uden opsyn... Tænk nu hvis

Anmeld

8. juni 2012

HeXeri

rikkeregnbue skriver:

Vi gav også drengen kold melon og banan for de kløende gummer. Det stornød han

Anmeld

8. juni 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

HeXeri skriver:

Vi gav også drengen kold melon og banan for de kløende gummer. Det stornød han

Må hun godt få melon? Giver helst ikke for meget banan, da hun jo kan risikere at få hård mave af det

Anmeld

8. juni 2012

LilyMarleen

rikkeregnbue skriver:

Hej piger.

Jeg læste her forleden om en anden (en bekendt) at hun havde gevet sit barn en agurkstang som barnet kunne gnaske lidt på.

Barnet er kun en måned ældre end Ida.

Må jeg tilbyde Ida det også? Eller er det totalt udelukket? Hun bliver 5 mdr her den 25

Udhul agurken, den elsker de at sidde og tykke på med gummerne, det skulle også være smertestillende ved feks tandfrembrud :-)

Anmeld

8. juni 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

LilyMarleen skriver:

Udhul agurken, den elsker de at sidde og tykke på med gummerne, det skulle også være smertestillende ved feks tandfrembrud :-)

Udhul??? Øh, hvad?

Anmeld

8. juni 2012

LilyMarleen

rikkeregnbue skriver:

Udhul??? Øh, hvad?

Tag kernerne ud af agurken, det bløde inde i midten, så kan barnet selv sidde med den. Uden at få hele agurken i munden og i galt hals

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.