Agurk stykker?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. juni 2012

HeXeri

rikkeregnbue skriver:

Må hun godt få melon? Giver helst ikke for meget banan, da hun jo kan risikere at få hård mave af det

Aha, det med bananen var jeg ikke klar over. Drengen viste vist ingen tegn på det
Melon spiste han også med stor fornøjelse, det samme med ærter (som jo er indbygget finmotorik-øvelse og rigtigt smart hvis mor skal noget i et minuts tid) ananas, appelsin.
Kiwi skulle være noget skidt, de små frø skulle klø noget så modbydeligt, fik jeg fortalt af sp

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juni 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

LilyMarleen skriver:

Tag kernerne ud af agurken, det bløde inde i midten, så kan barnet selv sidde med den. Uden at få hele agurken i munden og i galt hals

Nååå

Anmeld

8. juni 2012

MorDk

Lidt banan er altid godt men for mange... ja de KAN gove hård mave...*S* Meeen hvis man generelt giver varieret kost skulle det ikke være noget problem *S*

Anmeld

8. juni 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

HeXeri skriver:

Aha, det med bananen var jeg ikke klar over. Drengen viste vist ingen tegn på det
Melon spiste han også med stor fornøjelse, det samme med ærter (som jo er indbygget finmotorik-øvelse og rigtigt smart hvis mor skal noget i et minuts tid) ananas, appelsin.
Kiwi skulle være noget skidt, de små frø skulle klø noget så modbydeligt, fik jeg fortalt af sp

Okay  Men må en på 5 mdr få "alt" det? Melon, ærter osv? Ida har slet ikke fingergrebet - du ved, til at tage ærter op med.

Hun bruger hele hånden! Men hun er jo også kun lige knap 5 mdr

Anmeld

8. juni 2012

LR85

Gør endelig det. 

Det vigtigste er IKKE a give gulerødde, nødder, bolcher og lign hårde ting som de kan få galt i halsen og ikke er i stand til a hoste op eller på anden måde få luft. 

Anmeld

8. juni 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

MorDk skriver:

Lidt banan er altid godt men for mange... ja de KAN gove hård mave...*S* Meeen hvis man generelt giver varieret kost skulle det ikke være noget problem *S*

Har også kun prøvet, at give hende banan en enkelt gang og det fungerede fint. Tør ikke prøve at give hver dag,

Anmeld

8. juni 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

LR85 skriver:

Gør endelig det. 

Det vigtigste er IKKE a give gulerødde, nødder, bolcher og lign hårde ting som de kan få galt i halsen og ikke er i stand til a hoste op eller på anden måde få luft. 

Det vil jeg huske

Anmeld

8. juni 2012

th

rikkeregnbue skriver:

Det vil jeg huske

vandmelon unden kerner var og er et kæmpe hit her og banan men vi gav ca ½ banan om dagen af de små fra netto.

Anmeld

8. juni 2012

Solstrålebørn

Ja giv du endelig hende agurkestave... Der er faktisk et stof i agurker som gør noget ved det når de små er ved at få tænder... Kan ikke huske hvor jeg har læst det henne... 

Anmeld

8. juni 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

th skriver:

vandmelon unden kerner var og er et kæmpe hit her og banan men vi gav ca ½ banan om dagen af de små fra netto.

Okay  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.