En lille bamse med et stort hjerte

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. juni 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Nettemor skriver:

Ja jeg tror også vi ender med at få en masse rendende.. Medmindre han render hos dem og så ser vi ham nok bare ikke så meget

Haha, lidt af begge dele måske

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juni 2012

Nessie

Nettemor skriver:

Jeg tror ikke jeg ville grine.. Tror nærmere jeg ville føle mig hjemme Vi har simpelthen også så meget igang. Nogle gange for meget.. Men der skal jo være lidt til et hvert humør og vejr

Ak ja, vi kommer i hvert fald ikke til at kede os i den nærmeste fremtid

Anmeld

8. juni 2012

Nettemor

rikkeregnbue skriver:

Haha, lidt af begge dele måske

Hehe ja det bliver nok sådan noget Men det skal også nok gå Vi er begyndt at øve os i at være de pinlige forældre

Anmeld

8. juni 2012

Nettemor

Nessie skriver:

Ak ja, vi kommer i hvert fald ikke til at kede os i den nærmeste fremtid

Nej men jeg har også hørt et sted at det der med at kede sig ikke var helt sundt?!?! Så må da sige vi er sunde her i huset

Anmeld

8. juni 2012

Nessie

Nettemor skriver:

Nej men jeg har også hørt et sted at det der med at kede sig ikke var helt sundt?!?! Så må da sige vi er sunde her i huset

Det er vi da bestemt også her

Har ind i mellem så meget der skal gøres, at vi ikke ved hvor vi skal starte, men vi bliver vel færdige engang

Anmeld

8. juni 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Nettemor skriver:

Hehe ja det bliver nok sådan noget Men det skal også nok gå Vi er begyndt at øve os i at være de pinlige forældre

Hahaha!

Anmeld

8. juni 2012

Nettemor

Nessie skriver:

Det er vi da bestemt også her

Har ind i mellem så meget der skal gøres, at vi ikke ved hvor vi skal starte, men vi bliver vel færdige engang

Lad os for at vi engang oplevet at blive færdige Er også spændt på om vi nogensinde kommer til et punkt hvor vi er tilfredse med huset som det er ...

Anmeld

9. juni 2012

Nessie

Nettemor skriver:

Lad os for at vi engang oplevet at blive færdige Er også spændt på om vi nogensinde kommer til et punkt hvor vi er tilfredse med huset som det er ...

Det gør I, for så at sælge det og købe et andet I skal knokle i

Anmeld

9. juni 2012

Nettemor

Nessie skriver:

Det gør I, for så at sælge det og købe et andet I skal knokle i

Ja det er sikkert sådan noget Vi vil jo gerne have noget større på et tidspunkt ..  Og så kommer der nogle nye som vil lave det vi har lavet om..Stakkels gamle hus.. Det får jo aldrig fred

Anmeld

9. juni 2012

Nessie

Nettemor skriver:

Ja det er sikkert sådan noget Vi vil jo gerne have noget større på et tidspunkt ..  Og så kommer der nogle nye som vil lave det vi har lavet om..Stakkels gamle hus.. Det får jo aldrig fred

He he he, nej Det er hårdt at være hus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.