En lille bamse med et stort hjerte

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. juni 2012

Nessie

Hvor er den fin

Gnistrer hæklenålen hjemme hos dig? Eller er blevet slidt ned, for du er da godt nok produktiv

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juni 2012

Nettemor

Nessie skriver:

Hvor er den fin

Gnistrer hæklenålen hjemme hos dig? Eller er blevet slidt ned, for du er da godt nok produktiv

Ej men den her bamse er meget lille Så den tog ikke lang tid at lave.. Men den får da ikke meget tid til at holde pause Jeg har ikke rigtig kunnet komme så meget ud de sidste par dage for Sebastian har haft lungebetændelse.. Så mellem madlavning og det sædvanlige så har jeg siddet med hækle tøjet når han har blundet ...

Anmeld

8. juni 2012

Muhmi

En lille bitte bamse. Den er nok 10-12 cm høj. Men den er sød Sebastian har allerede hugget den og den er hans nu Jeg kunne da lige få lov at tage billed

Hvor er du altså bare god... Sikke dog en dejlig bamsesamling Silas skal til at have sig hahahah

Anmeld

8. juni 2012

Nessie

Nettemor skriver:

Ej men den her bamse er meget lille Så den tog ikke lang tid at lave.. Men den får da ikke meget tid til at holde pause Jeg har ikke rigtig kunnet komme så meget ud de sidste par dage for Sebastian har haft lungebetændelse.. Så mellem madlavning og det sædvanlige så har jeg siddet med hækle tøjet når han har blundet ...

Det lyder da også hyggeligt og afslappende

Anmeld

8. juni 2012

Nettemor

Muhmi skriver:

Hvor er du altså bare god... Sikke dog en dejlig bamsesamling Silas skal til at have sig hahahah

Hehe ja det ender med han ikke kan være på værelset hvis han skal have en af hver

Men denne er meget lille så det er ikke den der ødelægger det

Anmeld

8. juni 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Hvis du mangler noget at lave... Så er jeg sikker på at Ida ville blive rigtig glad for sådan en fin hjertebamse bare i lilla

Hendes mor vil hellere end gerne give lidt penge for den

Anmeld

8. juni 2012

Nettemor

Nessie skriver:

Det lyder da også hyggeligt og afslappende

Det kan du tro det er. Afslappende er dog kun når det vil som jeg vil Jeg kan nogle gange blive helt forvirret over de opskrifter Ikke alle står så det er lige nemt at forstå.. Men så hjælper det nogle gange at lægge det fra sig og bearbejde det lidt i hovedet

Anmeld

8. juni 2012

Nettemor

Hvis du mangler noget at lave... Så er jeg sikker på at Ida ville blive rigtig glad for sådan en fin hjertebamse bare i lilla

Hendes mor vil hellere end gerne give lidt penge for den

Jeg ved ikke om jeg har garn i helt lilla.. Men kan kigge

Super godt profil billed forresten

Anmeld

8. juni 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Nettemor skriver:

Det lyder lækkert. Lyserød eller rød kan også gå

Anmeld

8. juni 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Nettemor skriver:

Super godt profil billed forresten

Og tak! Jeg synes også det er ret godt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.