Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
rikkeregnbue skriver: Det lyder lækkert. Lyserød eller rød kan også gå
Det lyder lækkert. Lyserød eller rød kan også gå
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
rikkeregnbue skriver: Og tak! Jeg synes også det er ret godt
Og tak! Jeg synes også det er ret godt
Nettemor skriver: Det kan du tro det er. Afslappende er dog kun når det vil som jeg vil Jeg kan nogle gange blive helt forvirret over de opskrifter Ikke alle står så det er lige nemt at forstå.. Men så hjælper det nogle gange at lægge det fra sig og bearbejde det lidt i hovedet
Det kan du tro det er. Afslappende er dog kun når det vil som jeg vil Jeg kan nogle gange blive helt forvirret over de opskrifter Ikke alle står så det er lige nemt at forstå.. Men så hjælper det nogle gange at lægge det fra sig og bearbejde det lidt i hovedet
Ha ha, sådan er det jo som regel
Jeg er ved at brodere en julesok til Daniel (har kun været i gang med din i ca. 2,5 år , men har haft andre ting der tog min tid) og ind i mellem har jeg fået kigget forkert, eller talt forkert, og så er det med at pille op igen. Ih altså, så bliver jeg riiiiimelig irriteret på mig selv
Nettemor skriver: I ser meget koncentrede ud
I ser meget koncentrede ud
Det var også utrolig koncentreret læsning! Det handlede (på den side) trods alt om et rensdyr og en ugle! Altså, helt ærligt
Sikke du kan!!! Hvor ER den bare sød!!!
I'm in loooove
Nessie skriver: Ha ha, sådan er det jo som regel Jeg er ved at brodere en julesok til Daniel (har kun været i gang med din i ca. 2,5 år , men har haft andre ting der tog min tid) og ind i mellem har jeg fået kigget forkert, eller talt forkert, og så er det med at pille op igen. Ih altså, så bliver jeg riiiiimelig irriteret på mig selv
rikkeregnbue skriver: Det var også utrolig koncentreret læsning! Det handlede (på den side) trods alt om et rensdyr og en ugle! Altså, helt ærligt
MorDk skriver: Sikke du kan!!! Hvor ER den bare sød!!! I'm in loooove
Nettemor skriver: Årh ja jeg har også sådan et brodere projekt liggende.. Kunne være man skulle kigge lidt på det
Årh ja jeg har også sådan et brodere projekt liggende.. Kunne være man skulle kigge lidt på det
Det kommer frem sådan i små etaper. Så syr jeg lidt på det, og så ligger det et stykke tid, og så syr jeg igen, men håber lidt på at den bliver færdig til denne jul
Nessie skriver: Det kommer frem sådan i små etaper. Så syr jeg lidt på det, og så ligger det et stykke tid, og så syr jeg igen, men håber lidt på at den bliver færdig til denne jul
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128