En lille bamse med et stort hjerte

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. juni 2012

Nettemor

rikkeregnbue skriver:

Det lyder lækkert. Lyserød eller rød kan også gå

Jeg skal kigge Den er nemlig forholdsvis hurtig at lave

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juni 2012

Nettemor

rikkeregnbue skriver:

Og tak! Jeg synes også det er ret godt

I ser meget koncentrede ud

Anmeld

8. juni 2012

Nessie

Nettemor skriver:

Det kan du tro det er. Afslappende er dog kun når det vil som jeg vil Jeg kan nogle gange blive helt forvirret over de opskrifter Ikke alle står så det er lige nemt at forstå.. Men så hjælper det nogle gange at lægge det fra sig og bearbejde det lidt i hovedet

Ha ha, sådan er det jo som regel

Jeg er ved at brodere en julesok til Daniel (har kun været i gang med din i ca. 2,5 år , men har haft andre ting der tog min tid) og ind i mellem har jeg fået kigget forkert, eller talt forkert, og så er det med at pille op igen. Ih altså, så bliver jeg riiiiimelig irriteret på mig selv

Anmeld

8. juni 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Nettemor skriver:

I ser meget koncentrede ud

Det var også utrolig koncentreret læsning! Det handlede (på den side) trods alt om et rensdyr og en ugle! Altså, helt ærligt

Anmeld

8. juni 2012

MorDk

Sikke du kan!!! Hvor ER den bare sød!!!

I'm in loooove

Anmeld

8. juni 2012

Nettemor

Nessie skriver:

Ha ha, sådan er det jo som regel

Jeg er ved at brodere en julesok til Daniel (har kun været i gang med din i ca. 2,5 år , men har haft andre ting der tog min tid) og ind i mellem har jeg fået kigget forkert, eller talt forkert, og så er det med at pille op igen. Ih altså, så bliver jeg riiiiimelig irriteret på mig selv

Årh ja jeg har også sådan et brodere projekt liggende.. Kunne være man skulle kigge lidt på det

Anmeld

8. juni 2012

Nettemor

rikkeregnbue skriver:

Det var også utrolig koncentreret læsning! Det handlede (på den side) trods alt om et rensdyr og en ugle! Altså, helt ærligt

Et rensdyr OG en ugle på en gang? Så kræver det koncentration

Anmeld

8. juni 2012

Nettemor

MorDk skriver:

Sikke du kan!!! Hvor ER den bare sød!!!

I'm in loooove

Tak

Ja nuttet det er den.. Havde godt nok regnet med den blev lidt større men skidt Sebastian er vild med den. Det er det vigtigste..

Anmeld

8. juni 2012

Nessie

Nettemor skriver:

Årh ja jeg har også sådan et brodere projekt liggende.. Kunne være man skulle kigge lidt på det

Det kommer frem sådan i små etaper. Så syr jeg lidt på det, og så ligger det et stykke tid, og så syr jeg igen, men håber lidt på at den bliver færdig til denne jul

Anmeld

8. juni 2012

Nettemor

Nessie skriver:

Det kommer frem sådan i små etaper. Så syr jeg lidt på det, og så ligger det et stykke tid, og så syr jeg igen, men håber lidt på at den bliver færdig til denne jul

Sådan har jeg det også med den og så et kæmpe tæppe jeg er ved at strikke. (eller dvs at pt er det der tæppe bare 50 små lapper)
Men det tager så laaaaang tid så mister nogle gange tålmodigheden og har bare brug for at lave noget andet.. Derfor er det super med sådan noget her hvor der kommer hurtige resultater

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.