En lille bamse med et stort hjerte

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. juni 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Nettemor skriver:

Et rensdyr OG en ugle på en gang? Så kræver det koncentration

Ja! Det var ret svært

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juni 2012

Nessie

Nettemor skriver:

Sådan har jeg det også med den og så et kæmpe tæppe jeg er ved at strikke. (eller dvs at pt er det der tæppe bare 50 små lapper)
Men det tager så laaaaang tid så mister nogle gange tålmodigheden og har bare brug for at lave noget andet.. Derfor er det super med sådan noget her hvor der kommer hurtige resultater

Ja, det er godt med nogle andre projekter, så man ikke kører helt sur i det

Anmeld

8. juni 2012

Nettemor

rikkeregnbue skriver:

Ja! Det var ret svært

Kender det godt.. Vi læste lige en bog om en pige der skulle lære at cykle. Hun væltede. Det så han jo så på billedet inden vi kom til det.. Han var heeelt oppe at køre.. Seeeeee mooooooooaaaar. Hun faaaaaaaldt. Avvv Bastian puuuuuste

Anmeld

8. juni 2012

Nettemor

Nessie skriver:

Ja, det er godt med nogle andre projekter, så man ikke kører helt sur i det

Lige præcis Så det er spændende hvornår vi nogensinde bliver færdig med alle projekter. Mon det kan lykkes ikke at have nogen igangværende projekter ??

Anmeld

8. juni 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Nettemor skriver:

Kender det godt.. Vi læste lige en bog om en pige der skulle lære at cykle. Hun væltede. Det så han jo så på billedet inden vi kom til det.. Han var heeelt oppe at køre.. Seeeeee mooooooooaaaar. Hun faaaaaaaldt. Avvv Bastian puuuuuste

Hahaha! Hvor kært!!

Anmeld

8. juni 2012

Nessie

Nettemor skriver:

Lige præcis Så det er spændende hvornår vi nogensinde bliver færdig med alle projekter. Mon det kan lykkes ikke at have nogen igangværende projekter ??

Det tror jeg ikke

HVis du vidste hvor mange projekter vi har i hus og have i øjeblikket ville du nok grine højt og sige at det kan vi da ikke
Har en masse planer, men er svært at få dem ført ud i livet npr det der arbejde noget kommer i vejen. Og så kan jeg jo heller ikke være med til ret meget pga. mit piskesmæld, så der er rigtig mange ting der hænger på manden

Anmeld

8. juni 2012

Nettemor

rikkeregnbue skriver:

Hahaha! Hvor kært!!

Jep Så vi blev nødt til at holde pause så vi kunne puste så det ikke gjorde ondt på pigen

Og ingen jeg måtte tage billed af bamsen så skulle han give den et mys

Anmeld

8. juni 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Nettemor skriver:

Jep Så vi blev nødt til at holde pause så vi kunne puste så det ikke gjorde ondt på pigen

Og ingen jeg måtte tage billed af bamsen så skulle han give den et mys

Hahah! Åh altså, en lille charmetrold - han skal nok gå hen og blive heartbreaker med alt det pusteri

Anmeld

8. juni 2012

Nettemor

Nessie skriver:

Det tror jeg ikke

HVis du vidste hvor mange projekter vi har i hus og have i øjeblikket ville du nok grine højt og sige at det kan vi da ikke
Har en masse planer, men er svært at få dem ført ud i livet npr det der arbejde noget kommer i vejen. Og så kan jeg jo heller ikke være med til ret meget pga. mit piskesmæld, så der er rigtig mange ting der hænger på manden

Jeg tror ikke jeg ville grine.. Tror nærmere jeg ville føle mig hjemme Vi har simpelthen også så meget igang. Nogle gange for meget.. Men der skal jo være lidt til et hvert humør og vejr

Anmeld

8. juni 2012

Nettemor

rikkeregnbue skriver:

Hahah! Åh altså, en lille charmetrold - han skal nok gå hen og blive heartbreaker med alt det pusteri

Ja jeg tror også vi ender med at få en masse rendende.. Medmindre han render hos dem og så ser vi ham nok bare ikke så meget

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.