Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Nettemor skriver: Et rensdyr OG en ugle på en gang? Så kræver det koncentration
Et rensdyr OG en ugle på en gang? Så kræver det koncentration
Ja! Det var ret svært
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Nettemor skriver: Sådan har jeg det også med den og så et kæmpe tæppe jeg er ved at strikke. (eller dvs at pt er det der tæppe bare 50 små lapper) Men det tager så laaaaang tid så mister nogle gange tålmodigheden og har bare brug for at lave noget andet.. Derfor er det super med sådan noget her hvor der kommer hurtige resultater
Sådan har jeg det også med den og så et kæmpe tæppe jeg er ved at strikke. (eller dvs at pt er det der tæppe bare 50 små lapper) Men det tager så laaaaang tid så mister nogle gange tålmodigheden og har bare brug for at lave noget andet.. Derfor er det super med sådan noget her hvor der kommer hurtige resultater
Ja, det er godt med nogle andre projekter, så man ikke kører helt sur i det
rikkeregnbue skriver: Ja! Det var ret svært
Nessie skriver: Ja, det er godt med nogle andre projekter, så man ikke kører helt sur i det
Nettemor skriver: Kender det godt.. Vi læste lige en bog om en pige der skulle lære at cykle. Hun væltede. Det så han jo så på billedet inden vi kom til det.. Han var heeelt oppe at køre.. Seeeeee mooooooooaaaar. Hun faaaaaaaldt. Avvv Bastian puuuuuste
Kender det godt.. Vi læste lige en bog om en pige der skulle lære at cykle. Hun væltede. Det så han jo så på billedet inden vi kom til det.. Han var heeelt oppe at køre.. Seeeeee mooooooooaaaar. Hun faaaaaaaldt. Avvv Bastian puuuuuste
Hahaha! Hvor kært!!
Nettemor skriver: Lige præcis Så det er spændende hvornår vi nogensinde bliver færdig med alle projekter. Mon det kan lykkes ikke at have nogen igangværende projekter ??
Lige præcis Så det er spændende hvornår vi nogensinde bliver færdig med alle projekter. Mon det kan lykkes ikke at have nogen igangværende projekter ??
Det tror jeg ikke
HVis du vidste hvor mange projekter vi har i hus og have i øjeblikket ville du nok grine højt og sige at det kan vi da ikke Har en masse planer, men er svært at få dem ført ud i livet npr det der arbejde noget kommer i vejen. Og så kan jeg jo heller ikke være med til ret meget pga. mit piskesmæld, så der er rigtig mange ting der hænger på manden
rikkeregnbue skriver: Hahaha! Hvor kært!!
Nettemor skriver: Jep Så vi blev nødt til at holde pause så vi kunne puste så det ikke gjorde ondt på pigen Og ingen jeg måtte tage billed af bamsen så skulle han give den et mys
Jep Så vi blev nødt til at holde pause så vi kunne puste så det ikke gjorde ondt på pigen Og ingen jeg måtte tage billed af bamsen så skulle han give den et mys
Hahah! Åh altså, en lille charmetrold - han skal nok gå hen og blive heartbreaker med alt det pusteri
Nessie skriver: Det tror jeg ikke HVis du vidste hvor mange projekter vi har i hus og have i øjeblikket ville du nok grine højt og sige at det kan vi da ikke Har en masse planer, men er svært at få dem ført ud i livet npr det der arbejde noget kommer i vejen. Og så kan jeg jo heller ikke være med til ret meget pga. mit piskesmæld, så der er rigtig mange ting der hænger på manden
rikkeregnbue skriver: Hahah! Åh altså, en lille charmetrold - han skal nok gå hen og blive heartbreaker med alt det pusteri
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128