bliver flaske børn tykkere end ikk flaske børn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. juni 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Det kommer an på hvem man som mor er. Det siges at babyer på MME bliver større end ammebørn FORDI at når man kan se i flasken der kun er 10 ml tilbage er der rigtig mange mødre der "tvinger" det sidste i mavsen - og så bliver de jo tykke til sidst.

Det var det jeg fik forklaret dengang jeg spurgte SP.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juni 2012

HeXeri

Anonym skriver:

Eller er det en skrøne?

Har hørt flere sige at flaske børn bliver mere tykke end ikk flaske børn@ altså med mme?

Hvad tror i?

Det er noget med at vi som forældre gerne vil have flaskebørn til at spise op og derfor får vi dem til at overspise. Men tror godt nok det er et absolut minimum der driver den derud

Anmeld

8. juni 2012

Valle81

Det er vidt noget fis:0)

Her er tre flaskebørn og alle tre slanke og under kurve....

Anmeld

8. juni 2012

Lullaby

Det tror jeg ikke. Min den første var smælderfed og hun var altså babsebarn-. Bare se billedet
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

8. juni 2012

Nadia&Daniel

Anonym skriver:

Eller er det en skrøne?

Har hørt flere sige at flaske børn bliver mere tykke end ikk flaske børn@ altså med mme?

Hvad tror i?

Det passer ikke på vores Laura - hun er flaske barn, 20 mdr. og vejer 10 kg.

Anmeld

8. juni 2012

Silas&Mille

Tror bare det er en skrøne.

Både Silas og Mille er flaske børn, Silas har altid være ret lille i det, inden han begyndte af få rugbrød og sådan noget og Mille er en lille rund tyksak 

Anmeld

8. juni 2012

Solstrålebørn

Det hænger vidst ikke lige sammen... 

Mine børn er flaskebørn og er tynde... 

Anmeld

8. juni 2012

chael

Sara. skriver:

Tjoh.. Det kan man jo også gøre med amme børn... proppe babsen i munden og få ro

Jeg har aldrig læst det nogen steder, men har godt hørt at deres vægtkurver ser anderledes ud end ammebørn?

Nej, for der bruger de jo mælken, den optager de jo bedre, og bla derfor ser man Ammebørn kan gå i dage uden afføring.

Hvorimod mme optager kroppen ikke optimalt.

Det passer altså. Prøv at Google det. Og læs kun på de troværdige sundheds sider.

Min sp og jeg snakkede om det.

Jeg gidder ikke sidde og lede efter link lige nu.

*C

Anmeld

8. juni 2012

MinNoah

Forskning viser at flaskebørn har større risiko for overvægt med alderen.... Men om det reelt holder stik er svært at sige.

Vores dreng fik flaske og var en FED baby :-P Nu er han snart 3 og er normalvægtig.

Anmeld

8. juni 2012

Sara.

chael skriver:

Nej, for der bruger de jo mælken, den optager de jo bedre, og bla derfor ser man Ammebørn kan gå i dage uden afføring.

Hvorimod mme optager kroppen ikke optimalt.

Det passer altså. Prøv at Google det. Og læs kun på de troværdige sundheds sider.

Min sp og jeg snakkede om det.

Jeg gidder ikke sidde og lede efter link lige nu.

*C

Det gider jeg heller ikke

Det jeg kommenterede på det var at du bl.a. skrev:

" Der kan godt være noget om det.
Men det er hvis man ikke har en ordentlig rutine og bare propper flaske. I kæften på baby så snart den brokke sig"

Jeg læste det som at du skrev at der var hold i at børn der får mme bliver tykkere end børn der får mm, FORDI at det kan være forældrene ikke lytter efter børnene men bare propper flasken i munden så snart babyen græder......

Det mener jeg bare er nemmere at gøre med brystet... Da brystet lige kan tages frem og barnet ligges til..... Med flaske skal den trods alt laves først, så tænker ikke at nogle forældre bruger den løsning hele tiden?

Det var sådan set bare det jeg mente.... og så at jeg ikke havde læst noget om det. Kun noget med at deres vægtkurver ikke er ens.

Så mente heller ikke at det ikke passer.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.