bliver flaske børn tykkere end ikk flaske børn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. juni 2012

Tona

Anonym skriver:

Jeg syntes bar tit at jeg har hørt at når folk kommentere børns runde æble kinder så tænker de straks at det er mme børn?

Kæresten hørte os i radioen at ammebørn bliver klogere.

Mon ikk det er fis i en horn lygte?

Man kan nok sige meget for og imod både mme og amning.

Jeg tror bare at man skal gøre det som mor og barn trives bedst med i familien og så glemme de der undersøgelser og bare slappe af med sit valg

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juni 2012

TeamRocket

Mine børn er helt perfekte vægtmæssigt og de var begge flaske børn. Min datter er nu 4 år og knejten er knap 2 år. Jeg har hørt at flaskebørn ofte er hurtigere end ammebørn til at lærer f.eks at kravle, gå og snakke.. Men det var fra sp'en. Tror ikke der er den store forskel hvis jeg skal være ærlig.

Anmeld

8. juni 2012

TeamRocket

Jeg var forresten selv ammebarn- og smeldfed som baby Men det var dengang det var en god ting og min mor fik altid ros for sin fede mælk har hun fortalt.

Anmeld

8. juni 2012

Mor-til-asta-09

Anonym skriver:

Eller er det en skrøne?

Har hørt flere sige at flaske børn bliver mere tykke end ikk flaske børn@ altså med mme?

Hvad tror i?

Asta var flaskebarn, og hun er undervægtig den dag idag.. så det ville jeg kalde en skrøne

Anmeld

8. juni 2012

Kløver

Anonym skriver:

Jeg syntes bar tit at jeg har hørt at når folk kommentere børns runde æble kinder så tænker de straks at det er mme børn?

Kæresten hørte os i radioen at ammebørn bliver klogere.

Mon ikk det er fis i en horn lygte?

Jeg tror bare det Er myter.
Tror både klogskab og størrelse, skyldes genetik

Anmeld

8. juni 2012

MorDk

Det tror jeg ikke...Børn er forskellgie.... og det samme er deres vægt MME eller MM. Min søn blev ammet til han var 10 mdr. Han er helt som HAN skal være...

Anmeld

8. juni 2012

Anonym trådstarter

JEg tror der tale om når børnene er de 1-2år

Anmeld

8. juni 2012

chael

Der kan godt være noget om det.

Men det er hvis man ikke har en ordentlig rutine og bare propper flaske. I kæften på baby så snart den brokke sig.

Mine børn er ikke tykke, tværtimod.

Men nej, det er ikke en skrøn! Den er god nok.

*C

Anmeld

8. juni 2012

Sara.

Min dreng Nor er 2 år og flaskebarn. Han har altid været meget slank.

Min pige Lærke er 4½ og bryst barn. Da hun var lille havde hun gode store kinder og lårbasser. Idag er hun ganske normal.

Jeg har læst at flaske børn og brystbørn har forskellige vægtkurver. Men om det er rigtigt ved jeg ikke. Har ikke lige søgt på nettet.

Men alle børn er helt individuelle. Ingen er ens  

Anmeld

8. juni 2012

Sara.

chael skriver:

Der kan godt være noget om det.

Men det er hvis man ikke har en ordentlig rutine og bare propper flaske. I kæften på baby så snart den brokke sig.

Mine børn er ikke tykke, tværtimod.

Men nej, det er ikke en skrøn! Den er god nok.

*C

Tjoh.. Det kan man jo også gøre med amme børn... proppe babsen i munden og få ro

Jeg har aldrig læst det nogen steder, men har godt hørt at deres vægtkurver ser anderledes ud end ammebørn?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.