bliver flaske børn tykkere end ikk flaske børn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.873 visninger
37 svar
0 synes godt om
8. juni 2012

Anonym trådstarter

Eller er det en skrøne?

Har hørt flere sige at flaske børn bliver mere tykke end ikk flaske børn@ altså med mme?

Hvad tror i?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juni 2012

Anonym trådstarter

Hov den sku altså ikk under dåb hi hi

Anmeld

8. juni 2012

Nettemor

Det tror jeg som ikke de gør. Min basse blev ammet. Og var rund som en bold Men han er vokset fra det.
Min venindes pige som fik mme har altid været en slank pige ..

Anmeld

8. juni 2012

Loa

I hvad alder tænker du på?
Min datter er snart 2 år og hun er et lille myr, og hun blev ammet ca trem måneder og så mme resten af tiden, da det andet gik i stå....

Anmeld

8. juni 2012

Ditte-3

det tror jeg ikke mine er flaske børn og derngene er nomal vægtig men tætter på tynd end tyk og min datter er ravmaver

Anmeld

8. juni 2012

vitapigen

Min datter er ammebarn og jeg må have haft fløde i de bryster for hun er meget stor af sin alder. Ikke fed fordi hun også er lang

Anmeld

8. juni 2012

Anonym trådstarter

Jeg syntes bar tit at jeg har hørt at når folk kommentere børns runde æble kinder så tænker de straks at det er mme børn?

Kæresten hørte os i radioen at ammebørn bliver klogere.

Mon ikk det er fis i en horn lygte?

Anmeld

8. juni 2012

Nessie

Anonym skriver:

Jeg syntes bar tit at jeg har hørt at når folk kommentere børns runde æble kinder så tænker de straks at det er mme børn?

Kæresten hørte os i radioen at ammebørn bliver klogere.

Mon ikk det er fis i en horn lygte?

Det er vist en fis i en hornlygte

Min søn er flaskebarn, og han er tyndere end de fleste, og vil da også påstå at han er rimelig klog Han er 2,5 år og kender alle bogstaverne, kan tælle til ti, og taler næsten klart og tydeligt, med et stort ordforråd

Anmeld

8. juni 2012

Anonym trådstarter

Nessie skriver:

Det er vist en fis i en hornlygte

Min søn er flaskebarn, og han er tyndere end de fleste, og vil da også påstå at han er rimelig klog Han er 2,5 år og kender alle bogstaverne, kan tælle til ti, og taler næsten klart og tydeligt, med et stort ordforråd

hi hi hvor godt.

Ja jeg Har heller aldrig hørt nogle videnskabelige beviser på det?

Anmeld

8. juni 2012

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman

Ved  ikke om det er en tilfældighed med min datter var på flaske og hun var bombe fed! Min søn blev ammet og han er rigtig slank. Heldigvis voksede min datter fra det og er slank idag. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.