Hvem spiller Diablo 3?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. juni 2012

BellaCiinea

Frøken J. skriver:

Ok, regner på forhånd med at der ikke er nogen der svarer, da det nok primært er et mandehørmsspil, men hvis der er andre der spiller den nye Diablo, så giv lige lyd! Evt. add me Hedder Angelic#2215

Venlig hilsen

Ûbernørden

D3 siger mig ikk noget. har det dog da jeg har fået det gennem WoW.

WoW spiller jeg til gengæld hver dag

Har 7 lvl 85

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juni 2012

dukke

Jeg gør ikke men min kæreste gør og kan da ikke lade være med at kigge med

synes det er super flot lavet

Anmeld

9. juni 2012

grinny

Er overrasket over der er så mange der spiller det  Men det er jo bare fedt 

Jeg har ikke selv prøvet det endnu, da jeg synes det er lidt dyrt 

Men jeg spiller WoW

Anmeld

9. juni 2012

Karina84

Jeg melder mig også på holdet af wow nørder, selvom det ikke bliver til så meget lige i tiden... Men manden spiller både diaplo og wow i stor stil

Anmeld

9. juni 2012

Tullemor

Melder også pas til D3 - det fanger mig desværre ikke

- men WOW - det er lige mig - har kun 4 lvl 85'er

Anmeld

9. juni 2012

Isabella_mor

Neeeeeeeeej! Ikke mig. Min kæreste gør. Sååå kedeligt altså!  Før det var det team fortress og før det vsr det wow... Jeg har aldrig interesseret mig for et computerspil særlig længe ad gangen så det gider jeg ikke rigtig at sætte mig ind i, jeg er sikker på at det er tidskrævende og tid har jeg bare så lidt af så jeg vil ikke spilde den med computerspil

Anmeld

9. juni 2012

DLM

Yep i do når jeg har tid til det, har en lvl 33 wizard på nightmare

Anmeld

9. juni 2012

Frøken J.

DLM skriver:

Yep i do når jeg har tid til det, har en lvl 33 wizard på nightmare

Så er vi rimelig tæt Jeg har en lvl 32 wizard og blev færdig med normal i går, så nu starter jeg på nightmare. Prinsessen sover middagslur, og så kan kæresten og jeg godt lide at nørde sammen Han er lvl 37 nightmare.. 

Anmeld

9. juni 2012

Muffin_girl

Frøken J. skriver:

Ok, regner på forhånd med at der ikke er nogen der svarer, da det nok primært er et mandehørmsspil, men hvis der er andre der spiller den nye Diablo, så giv lige lyd! Evt. add me Hedder Angelic#2215

Venlig hilsen

Ûbernørden

Jeg hader DIABLO !!! Det har taget min kæreste fra mig ..

At du gider Ej hver sin hobby ... 

Anmeld

9. juni 2012

celkt

er også til wow, - er dog ikke så afhængig mere, så der er måneder hvor jeg ikke betaler... hehe. Min kæreste og jeg spiller computer sammen i stedet for at se fjernsyn, vi har brugt rigtig lang tid sammen i Azeroth, men nu hvor han er hoppet på D3, har han jo ikke tid til mig. Jeg har heldigvis min symaskine i stede,t det kan min nakke også bedre lide...

syntes ikke om diablo, det virker på mig, som om det kun er vold og ikke noget af de hyggelige ting, som professioner og achievements, som jo er en væsentlig del af wow...

Okay, hvis man ikke nørd, så er man bare lost af denne her tråd...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.