Hvem spiller Diablo 3?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.050 visninger
60 svar
0 synes godt om
7. juni 2012

Frøken J.

Ok, regner på forhånd med at der ikke er nogen der svarer, da det nok primært er et mandehørmsspil, men hvis der er andre der spiller den nye Diablo, så giv lige lyd! Evt. add me Hedder Angelic#2215

Venlig hilsen

Ûbernørden

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juni 2012

L&V

Frøken J. skriver:

Ok, regner på forhånd med at der ikke er nogen der svarer, da det nok primært er et mandehørmsspil, men hvis der er andre der spiller den nye Diablo, så giv lige lyd! Evt. add me Hedder Angelic#2215

Venlig hilsen

Ûbernørden

Jeg gør ik men ku godt tænke mig det og overvejer det kraftigt men har en halv umulig tøs i tiden så ikke meget tid for mig selv men hvis tiden kommer så er jeg på, elsker spil af alle typer

Anmeld

7. juni 2012

Solstrålebørn

Er lidt interesseret i det der...  

Er det noget på nettet eller skal man ud og købe spillet? 

Anmeld

7. juni 2012

MomInTheMaking

Frøken J. skriver:

Venlig hilsen

Ûbernørden

haha.. den havde jeg så ikke set komme. xD hahaha.. min kæreste spiller, får ham til at add'e dig når han spiller næste gang.

har du så også spillet WOW? xD

Anmeld

7. juni 2012

Muhmi

Jeg spiller diablo II og har i tidernes morgen også spillet Diablo I...

Men må indrømme at jeg virkelig har hørt dårlige anmeldelser af Diablo III så derfor har jeg ikke købt det og desuden har jeg det nok lidt, at siden det er online og sådan, så kommer det til at være for meget som WOW og det er altså en tidsrøver uden lige, fordi jeg elsker at sidde og nørde ud på den sene nat

Men når/hvis jeg får det, så skal jeg nok lege med

Anmeld

7. juni 2012

jydeinden

Frøken J. skriver:

Venlig hilsen

Ûbernørden

jeg og min kæreste spiller diablo

Anmeld

7. juni 2012

jydeinden

Muhmi skriver:

Jeg spiller diablo II og har i tidernes morgen også spillet Diablo I...

Men må indrømme at jeg virkelig har hørt dårlige anmeldelser af Diablo III så derfor har jeg ikke købt det og desuden har jeg det nok lidt, at siden det er online og sådan, så kommer det til at være for meget som WOW og det er altså en tidsrøver uden lige, fordi jeg elsker at sidde og nørde ud på den sene nat

Men når/hvis jeg får det, så skal jeg nok lege med

jeg vil sige jeg har 7-9-13 ikke læst nogen dårlige anmeldelser .. og jeg har kort spillet wow, og synes ikke det minder særligt meget om, altså jo self er der missioner og den slags i diablo også, men synes wow er meget mere forvirrende.

Anmeld

7. juni 2012

FrkT

Er lidt interesseret i det der...  

Er det noget på nettet eller skal man ud og købe spillet? 

Du skal købe spillet og så skal du betale et abonnement på ca. 100 kr hver måned for at kunne spille det, og det kan du kun når du er online 

Anmeld

7. juni 2012

FrkT

Ja vi spiller det en smule, dog mest manden.... nu har jeg aldrig prøvet at spille Diablo 2, så da jeg prøvede det her Diablo 3, så må jeg indrømme at jeg blev noget skuffet over det... synes det er lavet meget bøvlet og dårligt i forhold til hvad man kan i andre spil som fx WOW og Starwars OR...

Anmeld

7. juni 2012

NinaNymannMadsen

du kan altid add min kæreste enzaki#2502

han spiller hver dag stor set hver dag.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.