Hvem spiller Diablo 3?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. juni 2012

Solstrålebørn

FrkT skriver:

Du skal købe spillet og så skal du betale et abonnement på ca. 100 kr hver måned for at kunne spille det, og det kan du kun når du er online 

Så er det da på plads... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juni 2012

Frøken J.

FrkT skriver:

Du skal købe spillet og så skal du betale et abonnement på ca. 100 kr hver måned for at kunne spille det, og det kan du kun når du er online 

Nej for pokker det skal man ikke! Du køber spillet, og det er så det ikke noget med månedspris!

Anmeld

7. juni 2012

Ditte-3

ja da smiler spilled også diablo 2, jeg har så først lige fået spilled så er ik så højt oppe i level inu skal jo lige ind i det desvære er jeg ikke en ørn til engelsk men det går da lige. smilder også en del wow.

Anmeld

7. juni 2012

Frøken J.

Ditte-3 skriver:

ja da smiler spilled også diablo 2, jeg har så først lige fået spilled så er ik så højt oppe i level inu skal jo lige ind i det desvære er jeg ikke en ørn til engelsk men det går da lige. smilder også en del wow.

Jamen så tilføjer du mig da bare lige  

Anmeld

7. juni 2012

Frøken J.

Månsson skriver:

Jeg gør ik men ku godt tænke mig det og overvejer det kraftigt men har en halv umulig tøs i tiden så ikke meget tid for mig selv men hvis tiden kommer så er jeg på, elsker spil af alle typer

Synes det er super fedt Og ikke som WoW. Har ikke lige spillet det men har da set andre spille det  

Anmeld

7. juni 2012

Frøken J.

Solstrålebørn skriver:

Er lidt interesseret i det der...  

Er det noget på nettet eller skal man ud og købe spillet? 

Du kan godt købe det over nettet men også i butik. Og nej, det koster ikke 100 kroner om måneden efter man har købt det  

Anmeld

7. juni 2012

Frøken J.

Mom In The Making skriver:

haha.. den havde jeg så ikke set komme. xD hahaha.. min kæreste spiller, får ham til at add'e dig når han spiller næste gang.

har du så også spillet WOW? xD

Haha Jeg har altid været PCnørd Spillede også Diablo 2 i sin tid. Det får du ham da bare til Er dog ikke så højt oppe endnu, man skal jo lige have tid med bebs og den slags

Og nej, det har jeg dog ikke spillet  

Anmeld

7. juni 2012

Frøken J.

Muhmi skriver:

Jeg spiller diablo II og har i tidernes morgen også spillet Diablo I...

Men må indrømme at jeg virkelig har hørt dårlige anmeldelser af Diablo III så derfor har jeg ikke købt det og desuden har jeg det nok lidt, at siden det er online og sådan, så kommer det til at være for meget som WOW og det er altså en tidsrøver uden lige, fordi jeg elsker at sidde og nørde ud på den sene nat

Men når/hvis jeg får det, så skal jeg nok lege med

Man behøver jo ikke spille online med andre Jeg spiller som regel alene eller med kæresten Og jeg har ikke hørt om dårlige anmeldelser. Jeg har snart gennemført på normal sværhed, og jeg har ikke haft noget at klage over I gang med dig!!!!

Anmeld

7. juni 2012

Frøken J.

jydeinden skriver:

jeg og min kæreste spiller diablo

Så føj mig da lige til  

Anmeld

7. juni 2012

jydeinden

Frøken J. skriver:

Så føj mig da lige til  

hehe skal jeg gøre, skal bare ligee finde ud af hvordan man gør haha

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.