Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
min mail er smukkedukke83@live.dk jeg ved ik lige hvordan man tilføjer inu
Frøken J. skriver: Haha Jeg har altid været PCnørd Spillede også Diablo 2 i sin tid. Det får du ham da bare til Er dog ikke så højt oppe endnu, man skal jo lige have tid med bebs og den slags Og nej, det har jeg dog ikke spillet
Haha Jeg har altid været PCnørd Spillede også Diablo 2 i sin tid. Det får du ham da bare til Er dog ikke så højt oppe endnu, man skal jo lige have tid med bebs og den slags
Og nej, det har jeg dog ikke spillet
Hehe.. jah det havde jeg da fornemmet, men synes umiddelbart ikke lige Diablo 3 var noget jeg havde regnet med. han har også lige fået det, i farsdags gave.
Frøken J. skriver: Nej for pokker det skal man ikke! Du køber spillet, og det er så det ikke noget med månedspris!
Nej for pokker det skal man ikke! Du køber spillet, og det er så det ikke noget med månedspris!
Seriøst? Det stod der da vi oprettede os efter vi havde købt spillet.... og det var jo gennem vores bruger ved Blizzard, så de har jo vores kontooplysninger... må da lige holde øje med at de ikke trækker pengene alligevel så, hvis det er gratis...
Frøken J. skriver: Synes det er super fedt Og ikke som WoW. Har ikke lige spillet det men har da set andre spille det
Synes det er super fedt Og ikke som WoW. Har ikke lige spillet det men har da set andre spille det
FrkT skriver: Seriøst? Det stod der da vi oprettede os efter vi havde købt spillet.... og det var jo gennem vores bruger ved Blizzard, så de har jo vores kontooplysninger... må da lige holde øje med at de ikke trækker pengene alligevel så, hvis det er gratis...
Ja, seriøst Ellers ville det godt nok også være dyrt i længden. Hehe
Frøken J. skriver: Ja, seriøst Ellers ville det godt nok også være dyrt i længden. Hehe
Ja især når man både har WOW, Starwars og nu Diablo 3 - og vi har begge alle spillene, hehe...
Frøken J. skriver: Ok, regner på forhånd med at der ikke er nogen der svarer, da det nok primært er et mandehørmsspil, men hvis der er andre der spiller den nye Diablo, så giv lige lyd! Evt. add me Hedder Angelic#2215 Venlig hilsen Ûbernørden
Ok, regner på forhånd med at der ikke er nogen der svarer, da det nok primært er et mandehørmsspil, men hvis der er andre der spiller den nye Diablo, så giv lige lyd! Evt. add me Hedder Angelic#2215
Venlig hilsen
Ûbernørden
spiller det, men har bare gennemført det 2 gange nu så holder lige en pause et stykke tid... :-)
jeg spiller det også sådan lidt ind imellem når sønnike sover og jeg har energien til det
helt klart været ventetiden værd for mig
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128