Hvem spiller Diablo 3?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. juni 2012

DKTiha

Nu spiller jeg selv kun wow men vil gerne prøve diablo - især fordi de har beholdt det lidt gammeldags look osv og det synes jeg er fedt også sidder jeg og blir helt misundelig nåe kæresten går amok med diablo 3

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juni 2012

Ditte-3

min mail er smukkedukke83@live.dk jeg ved ik lige hvordan man tilføjer inu

Anmeld

7. juni 2012

MomInTheMaking

Frøken J. skriver:

Haha Jeg har altid været PCnørd Spillede også Diablo 2 i sin tid. Det får du ham da bare til Er dog ikke så højt oppe endnu, man skal jo lige have tid med bebs og den slags

Og nej, det har jeg dog ikke spillet  

Hehe.. jah det havde jeg da fornemmet, men synes umiddelbart ikke lige Diablo 3 var noget jeg havde regnet med. han har også lige fået det, i farsdags gave.

Anmeld

7. juni 2012

FrkT

Frøken J. skriver:

Nej for pokker det skal man ikke! Du køber spillet, og det er så det ikke noget med månedspris!

Seriøst? Det stod der da vi oprettede os efter vi havde købt spillet.... og det var jo gennem vores bruger ved Blizzard, så de har jo vores kontooplysninger... må da lige holde øje med at de ikke trækker pengene alligevel så, hvis det er gratis...

Anmeld

7. juni 2012

L&V

Frøken J. skriver:

Synes det er super fedt Og ikke som WoW. Har ikke lige spillet det men har da set andre spille det  

Har heller aldrig spillet wow.. Faktisk mest xbox men det er jo hip som hap

Anmeld

7. juni 2012

Frøken J.

FrkT skriver:

Seriøst? Det stod der da vi oprettede os efter vi havde købt spillet.... og det var jo gennem vores bruger ved Blizzard, så de har jo vores kontooplysninger... må da lige holde øje med at de ikke trækker pengene alligevel så, hvis det er gratis...

Ja, seriøst Ellers ville det godt nok også være dyrt i længden. Hehe  

Anmeld

7. juni 2012

FrkT

Frøken J. skriver:

Ja, seriøst Ellers ville det godt nok også være dyrt i længden. Hehe  

Ja især når man både har WOW, Starwars og nu Diablo 3 - og vi har begge alle spillene, hehe...

Anmeld

7. juni 2012

channie-g

Frøken J. skriver:

Ok, regner på forhånd med at der ikke er nogen der svarer, da det nok primært er et mandehørmsspil, men hvis der er andre der spiller den nye Diablo, så giv lige lyd! Evt. add me Hedder Angelic#2215

Venlig hilsen

Ûbernørden

spiller det, men har bare gennemført det 2 gange nu så holder lige en pause et stykke tid... :-)

Anmeld

7. juni 2012

Sifling

Spillede det lidt da det lige var kommet ud, det er nu meget sjovt.. Syntes bare man for hurtigt kom igennem (eller så havde jeg bare for meget tid ) og så er det jo bare forfra.. Så jeg er også lige på pause

Anmeld

7. juni 2012

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

jeg spiller det også sådan lidt ind imellem når sønnike sover og jeg har energien til det

helt klart været ventetiden værd for mig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.