Hæklede suttesnore

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. juni 2012

Sakris

Månsson skriver:

Vi bruger skam sebra suttekæder herhjemme Det har ikke noget at gøre med at man ikke må tjene på det, hvis tingen et pæn og mere unik end andet jeg kan købe så betaler jeg gerne, men lige i dette tilfælde syntes jeg bare ikke det er mere værd end det og derfor er det den pris jeg ville betale..

Ok. Det er jo så helt fair. Tak for dit svar  Bare godt at vide om det var generelt til de hjemmelavede ting.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juni 2012

ønskebørn74

Laulund87 skriver:

De er rigtig fine og jeg tænker at de kan sælges for 40 kr stykket

de koster 100kr i butikkerne og er ikke nær så fine..

Anmeld

10. juni 2012

L&V

Sakris skriver:

Ok. Det er jo så helt fair. Tak for dit svar  Bare godt at vide om det var generelt til de hjemmelavede ting.

Nej overhovedet ikke, vi har mange hæklede dyr osv der er hjemmelavede som vi er super glade for og også masser af tøj..

Anmeld

10. juni 2012

L&V

Sakris skriver:

Nej overhovedet ikke, vi har mange hæklede dyr osv der er hjemmelavede som vi er super glade for og også masser af tøj..

Anmeld

10. juni 2012

Bassemor<3

Jeg kender en der laver hæklede suttekæder, der sidder dog også en blomst på nede med clipsen, de er rigtig fine, og jeg har betalt 100 kr for 2.

Anmeld

10. juni 2012

Bassemor<3

Jeg kender en der laver hæklede suttekæder, der sidder dog også en blomst på nede med clipsen, de er rigtig fine, og jeg har betalt 100 kr for 2.

Anmeld

10. juni 2012

Laulund87

ønskebarn74 skriver:

Ja det kan godt være Men når det er "hjemmelavet" vil jeg ikke give det samme som i butikkerne. Jeg vil dog stadig hellere købe det da det har mere charme end det fabrikslavede, men det skal jo også kunne svare sig.

Anmeld

10. juni 2012

ønskebørn74

Laulund87 skriver:

Ja det kan godt være Men når det er "hjemmelavet" vil jeg ikke give det samme som i butikkerne. Jeg vil dog stadig hellere købe det da det har mere charme end det fabrikslavede, men det skal jo også kunne svare sig.

en håndlavet holder længere og har taget meget mere tid.. lang tid at lave.. med den pris er det 2-10kr i timen..

Anmeld

10. juni 2012

Laulund87

ønskebarn74 skriver:

en håndlavet holder længere og har taget meget mere tid.. lang tid at lave.. med den pris er det 2-10kr i timen..

Jeg ved det, min søster hækler

Men jeg vil ikke give mere af den årsag og det kommer jo også an på hvor dygtig man er, om den holder længere Det i butikkerne er jo virkelig stramt lavet og hjemmelavet er tit lidt mere slasket i det, netop fordi det er i hånden.

Anmeld

10. juni 2012

Dinna88

ønskebarn74 skriver:

Et nøgle koster 12 kr i alm. bomuld, og en suttesnor af den her opskrift kan laves på en lille halv time, hvis ikke mindre. Og der bruges en meget, meget, meget lille del garn.  Så 100 kr. er nok lige i overkanten. Hvad spændet koster ved jeg så ikke, men det skal selvfølgelig regnes med.

TS: De er SUPER søde, og det er en rigtig hyggelig ting at sidde og lave.  for dit lækre arbejde, godt gået 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.