Hæklede suttesnore

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11.270 visninger
43 svar
0 synes godt om
7. juni 2012

Linda-M

Så har jeg igen været kreativ!

Denne gang er det suttesnore hæklet med stjernesting

En til min søn Morgan og en til hans kusine som skal døbes på søndag.

Overvejer at lave lidt produktion af disse, men er det overhovedet noget i tror ville være efterspurgt hvis jeg gjorde?

I så fald - hvad mener i de kan sælges for?

www.tusindetanker.blogspot.dk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juni 2012

L&V

Linda-M skriver:

Overvejer at lave lidt produktion af disse, men er det overhovedet noget i tror ville være efterspurgt hvis jeg gjorde?

Det tror jeg helt sikkert det ville ja, men det kommer meget an på prisen og personligt ville jeg ik betale mere end 15-20kr for sådan en Men man ku måske lave en pakke med 5 for en eller anden pris

Anmeld

7. juni 2012

Linda-M

Månsson skriver:

Det tror jeg helt sikkert det ville ja, men det kommer meget an på prisen og personligt ville jeg ik betale mere end 15-20kr for sådan en Men man ku måske lave en pakke med 5 for en eller anden pris

Tak for svar!

Anmeld

9. juni 2012

Sakris

Månsson skriver:

15-20,-? det var godt nok ikke meget  Ved du hvad de klemmer der koster? 

Hvad med at kigge på amio og trendsales for at afsøge markedet for hvad andre tager for det (tror dog der er rigtig mange om denne type suttekæder). Synes ikke du skal undervurdere dine egne ting "bare" fordi de er hjemmelavet. Synes det er synd som hjemmelavede ting bliver udbudt til latterligt lave priser, der nærmest ikke engang kan køre rundt - fordi "kunderne" ikke vil betale for "hobbyting". For mig betyder de meget mere, da man virkelig kan få nogle unikke og fine ting der skiller sig ud.  

Anmeld

9. juni 2012

Linda-M

Sakris skriver:

Hvad med at kigge på amio og trendsales for at afsøge markedet for hvad andre tager for det (tror dog der er rigtig mange om denne type suttekæder). Synes ikke du skal undervurdere dine egne ting "bare" fordi de er hjemmelavet. Synes det er synd som hjemmelavede ting bliver udbudt til latterligt lave priser, der nærmest ikke engang kan køre rundt - fordi "kunderne" ikke vil betale for "hobbyting". For mig betyder de meget mere, da man virkelig kan få nogle unikke og fine ting der skiller sig ud.  

Tak for svar

Jeg må indrømme at jeg heller ikke gider laver dem hvis det kun er 15-20 kr. der betales.

Klemmerne i sig selv koster 10 kr, så er der jo ikke meget tilbage til garn og tid.

Det var min plan at købe garn ind i mange farver og så lave dem på bestilling.

Jeg mener også, at hvis krea-folket laver ting som er vel lavet, så må prisen også være derefter og det er jo også unikke ting som trods alt ikke masse produceres.

Anmeld

10. juni 2012

Laulund87

De er rigtig fine og jeg tænker at de kan sælges for 40 kr stykket

Anmeld

10. juni 2012

L&V

Sakris skriver:

Nej det har jeg ingen idé om men damen spørger og jeg svare... Jeg ville bare ikke gi mere for sådan en..

Anmeld

10. juni 2012

Mariajny

Linda-M skriver:

jeg vil gerne bestille to. en til en dreng, og en neutral.. hvis du gider lave dem

Anmeld

10. juni 2012

Sakris

Månsson skriver:

Nej det har jeg ingen idé om men damen spørger og jeg svare... Jeg ville bare ikke gi mere for sådan en..

Jeg gad bare godt at vide hvor du køber suttekæder (hvis du nogensinde har brugt det)? Siden at du ikke vil give mere for noget du endda kan få speciallavet. Min reaktion kommer ikke kun på dit indlæg, men efter at have læst flere indlæg omkring at man som ufaglært kun må tjene til materialerne på de hobby ting man laver og nix-weider! Jeg er et total spørgsmålstegn overfor denne holdning. For i mit hoved er det helt forkert (og kan da også meget vel være det eneste sted der er forkert). Især hvis håndværket er iorden, som det tydeligvis er her. (Hækling er er rigtig nemt at se sjusk og for slaskede tråde på.)

Dette er ikke et angreb, bare et stort spørgsmålstegn til hvordan andre definere og ser "håndværk"? For eftersom jeg selv bor i en lille kreativ boble, er det synspunkter jeg meget gerne gad at have med i mine overvejelser inden jeg overvejer salg af mine egne ting?

Anmeld

10. juni 2012

L&V

Sakris skriver:

Jeg gad bare godt at vide hvor du køber suttekæder (hvis du nogensinde har brugt det)? Siden at du ikke vil give mere for noget du endda kan få speciallavet. Min reaktion kommer ikke kun på dit indlæg, men efter at have læst flere indlæg omkring at man som ufaglært kun må tjene til materialerne på de hobby ting man laver og nix-weider! Jeg er et total spørgsmålstegn overfor denne holdning. For i mit hoved er det helt forkert (og kan da også meget vel være det eneste sted der er forkert). Især hvis håndværket er iorden, som det tydeligvis er her. (Hækling er er rigtig nemt at se sjusk og for slaskede tråde på.)

Dette er ikke et angreb, bare et stort spørgsmålstegn til hvordan andre definere og ser "håndværk"? For eftersom jeg selv bor i en lille kreativ boble, er det synspunkter jeg meget gerne gad at have med i mine overvejelser inden jeg overvejer salg af mine egne ting?

Vi bruger skam sebra suttekæder herhjemme Det har ikke noget at gøre med at man ikke må tjene på det, hvis tingen et pæn og mere unik end andet jeg kan købe så betaler jeg gerne, men lige i dette tilfælde syntes jeg bare ikke det er mere værd end det og derfor er det den pris jeg ville betale..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.