Fuld takst i denne måned :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. juni 2012

Shoppingmor

Tænk jeg synes så egentligt at det er rimeligt nok at man som udgangspunkt stadigvæk betaler daginstitutionstakst alle årets 12 mdr!!!

Kommunen skal jo stadig betale driftsomkostninger, lønninger osv. selvom mange børn holder ferie i juli måned, hvilket mange af jer nok glemmer?

Nu er jeg jo selv pædagog, og jeg ville da ikke synes at det var rimeligt at jeg ikke fik løn i juli, fordi at de fleste af børnene holder ferie der (iøvrigt er det så MEGET forskelligt hvor mange uger de forskellige børn holder ferie, samt hvornår ferien ligger)

Hvorom alting er, gætter jeg på at rige kommuner har råd til at give betalingsfri i juli, mens andre knap så rige kommuner ikke har råd til den slags luksus, selvom det i princippet burde være ens for alle, nu hvor vi lever i et demokratisk samfund...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juni 2012

Shoppingmor

Vi betaler iøvrigt 3500 for vuggestue inkl. mad, 1640 for bh (uden mad), og 1577 for SFO her i Rudersdal, men vi får jo så søskenderabat på 50% for både bh og SFO, da vores mindste går i vug...

Anmeld

12. juni 2012

MorDk

Frk. Himmelblå skriver:

Jeg har kun hørt om det der betalingsfri noget her på baby.dk, - kjeg vidste slet ikke, at man ikke skulle betale i juli... - Er det noget med, hvor høj ens indkomst er da?

Nej.... det mener jeg ikke...

Anmeld

12. juni 2012

MorDk

Hvis vi skulle betale fuld takst er det vidt knapt 3000 kr. MEN vi skal selv have mad med. I den anden vuggestue i KBH skulle vi selv have bleer med.

Jeg sys hverken man burde have bleer, mad eller lign. med.

Anmeld

12. juni 2012

MorEllen

Majbriteriksen skriver:

Så kan det være at i betaler mindre pr mdr. I mariagerfjord kommune har de næsten lige lavet det om. Vi skal kun betale 11 mdr pr år, men til gengæld steg prisen en del. Så vi i sidste ende skulle betale mere om året

Jeg har aldrig hørt om betalingsfri måned før nu Googlet det lige, og kan også se at Mariagerfjord har betalingsfri i juli.  Nu har jeg kun haft min lille i dp siden november, og har ikke lagt merke til nogen prisstigning. Hvad betalte I før?

Anmeld

12. juni 2012

Silas&Mille

Så vidt jeg ved så er DP i Skanderborg også betalingsfri i Juli måned

Anmeld

12. juni 2012

Majbriteriksen

MyLille skriver:

Jeg har aldrig hørt om betalingsfri måned før nu Googlet det lige, og kan også se at Mariagerfjord har betalingsfri i juli.  Nu har jeg kun haft min lille i dp siden november, og har ikke lagt merke til nogen prisstigning. Hvad betalte I før?

Kan jeg faktisk ikke huske. Ved ikke engang helt hvad vi giver. Vi betaler for 2. da vi har en i BH også, men han er halv pris

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.