Fuld takst i denne måned :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.529 visninger
36 svar
0 synes godt om
7. juni 2012

MorDk

Da jeg har fået udbetalt alt min ferie (da jeg er sygemeldt indtil barsel) skal vi betale fuld takst i vuggestuen. ØVØV men sådan er det. Og juli er normalt betalingsfri men der skal vi også betale... ÆV!

Andre som også har skal betale i JULI?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juni 2012

morethanperfect

MorDk skriver:

Da jeg har fået udbetalt alt min ferie (da jeg er sygemeldt indtil barsel) skal vi betale fuld takst i vuggestuen. ØVØV men sådan er det. Og juli er normalt betalingsfri men der skal vi også betale... ÆV!

Hm .. Er Juli betalingsfri ??  Er det også det i Dp ??

Anmeld

7. juni 2012

Moar2011

MorDk skriver:

hvordan kan man se det ?

Anmeld

7. juni 2012

Lady Marion <3

At juli er betalingsfri har intet med indkomst at gøre , har du ikke misforstået noget ??

Anmeld

7. juni 2012

MorDk

Jeg ved at nogle kommuner ikke har betalingfri... MEN i kbh og lyngby har de ihvertfald.

Ehmm... det er fordi min løn ændre sig lidt hele tiden så skal vi indberette det. Det har man pligt til!

Anmeld

7. juni 2012

MorDk

Lady Marion <3 skriver:

At juli er betalingsfri har intet med indkomst at gøre , har du ikke misforstået noget ??

Nej har intet misforstået... det er Sagsbehandleren i kommunen der har skrevet til os. Dert er jo fordi vi betalte for lidt i sidste måned... derfor bliver juli ikke betalingsfri for vores vedkommende...

Anmeld

7. juni 2012

Lady Marion <3

MorDk skriver:

Nej har intet misforstået... det er Sagsbehandleren i kommunen der har skrevet til os. Dert er jo fordi vi betalte for lidt i sidste måned... derfor bliver juli ikke betalingsfri for vores vedkommende...

Sikke noget øv

Anmeld

7. juni 2012

twinny

Gladsaxe kommune har ikk betalingsfri måned. Det sagde vores DP...

Ret strengt, når de ikke kommer hele måneden.

Anmeld

7. juni 2012

MorDk

twinny skriver:

Gladsaxe kommune har ikk betalingsfri måned. Det sagde vores DP...

Ret strengt, når de ikke kommer hele måneden.

Ja det sys jeg da også er noget underligt noget...

Pengene kunne man da godt bruge anderledes og mere fornuftigt!!

Anmeld

7. juni 2012

MorDk

Lady Marion <3 skriver:

Sikke noget øv

Dete r total øv! Pengene er ikke særlig store i forvejen så havde jo håbet "feriepengene" skulle bruges i vores ferie... men nejnej!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.