Fuld takst i denne måned :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. juni 2012

twinny

MorDk skriver:

Ja det sys jeg da også er noget underligt noget...

Pengene kunne man da godt bruge anderledes og mere fornuftigt!!

Ja, helt ærligt.

Jeg er faktisk også en smule bitter over det.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juni 2012

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Vi har ikke betalingsfri i juli måned og jeg synes, at det er ok. Jeg vil hellere betale for den måned i stedet for, at der skal spares på personale, nyt legetøj mv.

Anmeld

8. juni 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
MorDk skriver:

Da jeg har fået udbetalt alt min ferie (da jeg er sygemeldt indtil barsel) skal vi betale fuld takst i vuggestuen. ØVØV men sådan er det. Og juli er normalt betalingsfri men der skal vi også betale... ÆV!

Andre som også har skal betale i JULI?

hvorfor er juli betalingsfri?

Anmeld

8. juni 2012

ESV

MoarHvidovre skriver:

Vi har ikke betalingsfri i juli måned og jeg synes, at det er ok. Jeg vil hellere betale for den måned i stedet for, at der skal spares på personale, nyt legetøj mv.

Anmeld

8. juni 2012

JulieE

MoarHvidovre skriver:

Helt enig!!! 

Anmeld

8. juni 2012

Kløver

Der må være noget galt, du Har jo tjent pengene en gang via løn, så du kan jo ikke tjene dem igen, du betaler jo heller ikke ekstra fordi du holder ferie, frem for de bliver udbetalt
Tror ikke vi har betalingsfri måned, men betaler mindre når de holder ferielukket eller holder vores barn hjemme ved sygdom og helligdage

Anmeld

8. juni 2012

K&S

MorDk skriver:

Da jeg har fået udbetalt alt min ferie (da jeg er sygemeldt indtil barsel) skal vi betale fuld takst i vuggestuen. ØVØV men sådan er det. Og juli er normalt betalingsfri men der skal vi også betale... ÆV!

Andre som også har skal betale i JULI?

Det giver jo ikke mening - er det ikke feriepenge, du har optjent i 2011, du kan bruge fra 1. maj i år?

Anmeld

8. juni 2012

Kløver

MoarHvidovre skriver:

OMiOgsåOgsåhheherbAlbliblivblivebliverpspåspåVi har ikke betalingsfri i juli måned og jeg synes, at det er ok. Jeg vil hellere betale for den måned i stedet for, at der skal spares på personale, nyt legetøj mv.

Også her, bliver sparet nok folk væk

Anmeld

8. juni 2012

K&S

MoarHvidovre skriver:

Vi har heller ikke betalingsfri i Vallensbæk Kommune

Anmeld

8. juni 2012

morethanperfect

MorDk skriver:

Jeg ved at nogle kommuner ikke har betalingfri... MEN i kbh og lyngby har de ihvertfald.

Ehmm... det er fordi min løn ændre sig lidt hele tiden så skal vi indberette det. Det har man pligt til!

Arr tak for svar

I vores kommune er Juli betalingsfri .. Dejligt ..  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.