Fuld takst i denne måned :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. juni 2012

LR85

MorDk skriver:

Jeg ved at nogle kommuner ikke har betalingfri... MEN i kbh og lyngby har de ihvertfald.

Ehmm... det er fordi min løn ændre sig lidt hele tiden så skal vi indberette det. Det har man pligt til!

Vi bor i kbh og har bestemt ikke betalingsfri måned. 

Der er ingen ændringer her. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juni 2012

Happiness

MorDk skriver:

Jeg ved at nogle kommuner ikke har betalingfri... MEN i kbh og lyngby har de ihvertfald.

Ehmm... det er fordi min løn ændre sig lidt hele tiden så skal vi indberette det. Det har man pligt til!

Kbh har ikke betalingsfri i vuggestuer. 

Anmeld

12. juni 2012

MorDk

Åhhh har heldigvis liiige fundet ud af at vi ikke skal betale i Juli alligevel  Åhhh sikke en lettelse...

og hvor er det dog skønt jeg kan bruge pengene på min søn i stedet

(i vores ferie )

Anmeld

12. juni 2012

Shoppingmor

Mener faktisk ikke at Kbh. har betalingsfri i juli måned? Vi har selv været bosiddende på Nørrebro indtil for 1,5 år siden, og vi har betalt alle mdr. for alle børn...

Her i Rudersdal, hvor vi bor nu, er der til gengæld betalingsfri i juli mdr., hvilket er totalt lækkert, og var lidt af en uventet gave - og derudover er skatten også 2% lavere end i Kbh

Anmeld

12. juni 2012

MorDk

Shoppingmor skriver:

Mener faktisk ikke at Kbh. har betalingsfri i juli måned? Vi har selv været bosiddende på Nørrebro indtil for 1,5 år siden, og vi har betalt alle mdr. for alle børn...

Her i Rudersdal, hvor vi bor nu, er der til gengæld betalingsfri i juli mdr., hvilket er totalt lækkert, og var lidt af en uventet gave - og derudover er skatten også 2% lavere end i Kbh

Jooo nogle steder i KBH. Det var det i min søn tidligere vuggestue.

Nu bor vi i Lyngby-Taarbæk kommune... og JULI er betalingsfri (ihvertfald i hans institution) Vi fik brev om det. MEN vi troede vi skulle betale da vi manglede at betale noget... men det lader til at vi ikke skal alligevel.... hvilket jo er super herligt!

Anmeld

12. juni 2012

Loa

Vi betaler da altid fuld takst i alle måneder.....

Mærkeligt der skal være forskel på kommunerne på den måde....

Anmeld

12. juni 2012

MorDk

Loa skriver:

Vi betaler da altid fuld takst i alle måneder.....

Mærkeligt der skal være forskel på kommunerne på den måde....

Ja det forstå jeg heller ikke.

JULI er betalingsfri (grundet sommerferie mm.) Og det ser jeg faktisk rimligheden i. Hvorfor betale hvis man har sit barn hjemme i 3 ugers sommerferie eksempelvis. Så jeg sys det er dejligt. MEN helt hen i vejret at der er foreskel ift. hvilken kommune man bor i.

Anmeld

12. juni 2012

Loa

MorDk skriver:

Ja det forstå jeg heller ikke.

JULI er betalingsfri (grundet sommerferie mm.) Og det ser jeg faktisk rimligheden i. Hvorfor betale hvis man har sit barn hjemme i 3 ugers sommerferie eksempelvis. Så jeg sys det er dejligt. MEN helt hen i vejret at der er foreskel ift. hvilken kommune man bor i.

Ja både og.

Fedt nok for dem der får betalingsfri, men mærkeligt det ikke er en generel ordning alle steder....

Anmeld

12. juni 2012

Frk. Himmelblå

MorDk skriver:

Da jeg har fået udbetalt alt min ferie (da jeg er sygemeldt indtil barsel) skal vi betale fuld takst i vuggestuen. ØVØV men sådan er det. Og juli er normalt betalingsfri men der skal vi også betale... ÆV!

Andre som også har skal betale i JULI?

Jeg har kun hørt om det der betalingsfri noget her på baby.dk, - kjeg vidste slet ikke, at man ikke skulle betale i juli... - Er det noget med, hvor høj ens indkomst er da?

Anmeld

12. juni 2012

Majbriteriksen

twinny skriver:

Gladsaxe kommune har ikk betalingsfri måned. Det sagde vores DP...

Ret strengt, når de ikke kommer hele måneden.

Så kan det være at i betaler mindre pr mdr. I mariagerfjord kommune har de næsten lige lavet det om. Vi skal kun betale 11 mdr pr år, men til gengæld steg prisen en del. Så vi i sidste ende skulle betale mere om året

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.