hvad bruger i børnepengene på?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. juni 2012

morbibi

pjuske1 skriver:

børnepenge som modtages hver 3. månede.

hvad bruger i børnepengene på når i får dem udbetalt.her hjemme bruger vi dem ikke rigtig på noget . jeg har selv lyst til at købe en hel masse legetøj og tøj men min dattr men hun har alt for meget iforvejen hvad hitter hjemme hos jer.

hvad kan man ellers bruge dem på?

Alle børnepengene herhjemme, går til budgettet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juni 2012

morethanperfect

Denne gang skal halvdelen gemmes til Daniels kørekort ..

Vi har lige (denne mdr.) Købt ALT hvad Oscar mangler her til sommer , og købt alt ind til baby , så de mangler intet

Resten af pengene skal nok ind på opsparingen ..

Anmeld

7. juni 2012

Annette A

De indgår i budgettet og så får børnene løbende det de har brug for.

Anmeld

7. juni 2012

MikeyMike & Mor

hvad bruger i børnepengene på når i får dem udbetalt.her hjemme bruger vi dem ikke rigtig på noget . jeg har selv lyst til at købe en hel masse legetøj og tøj men min dattr men hun har alt for meget iforvejen hvad hitter hjemme hos jer.

vi bruger hver en krone på vores lille guldklump, nyt legetøj - tøj, aktiviteter, osv. 

Anmeld

7. juni 2012

Moar2011

pjuske1 skriver:

vi bruger nogen af dem på ham, hvis han mangler selvfølgelig ..

ellers opsparning eller et sted hvor de gravner .. vores dreng mangler ingenting

Anmeld

7. juni 2012

SaNiNa

Det går de ind på vores opsparing så når der skal købes større ting eller ferie så er der til det.

vores børn får tøj og ting når de mangler det og ikke når børnepengene går ind.

Anmeld

7. juni 2012

hannetheis

Profilbillede for hannetheis
her får hvert barn 750 på en lukket konto som åbnes til deres konfirmation.
derudover bliver pengene brugt på hvad vi evt mangler eller sparet op til ferie, tøj, og nye senge eller hvad børnene evt har brug for.
går ik så meget op i at pengene kun skal bruges til børnene da de får løbende hvis de har brug for noget

Anmeld

11. juni 2012

janne1986

Denne gang aner jeg ikke hvad de skal bruges på... Måske årskort til Fun House, pigerne har fået alt deres sommer halløj....

Pigerne får det de mangler når de har brug for det, her er børnepengene ikke regnet ind i budgettet, da det er rart og ha ekstra hver 3. måned som man kan købe noget større for, eller bare gemme....

Anmeld

13. juni 2012

merethe

Profilbillede for merethe
pjuske1 skriver:

Noget så kedeligt som regninger

Anmeld

13. juni 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Her er det lidt forskelligt hvad pengene bliver brugt på.

Men oftes tøj til Ida, hvis hun mangler (og efter mig... så mangler hun altid )

Denne her gang skal nogen af dem på opsparing, og så skal vi lige ud og investere i nogle sommerdragter til musen her.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.