hvad bruger i børnepengene på?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.743 visninger
42 svar
0 synes godt om
6. juni 2012

pjuske1

børnepenge som modtages hver 3. månede.

hvad bruger i børnepengene på når i får dem udbetalt.her hjemme bruger vi dem ikke rigtig på noget . jeg har selv lyst til at købe en hel masse legetøj og tøj men min dattr men hun har alt for meget iforvejen hvad hitter hjemme hos jer.

hvad kan man ellers bruge dem på?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juni 2012

MorTil4<3

pjuske1 skriver:

hvad bruger i børnepengene på når i får dem udbetalt.her hjemme bruger vi dem ikke rigtig på noget . jeg har selv lyst til at købe en hel masse legetøj og tøj men min dattr men hun har alt for meget iforvejen hvad hitter hjemme hos jer.

her går de ind i den daglige økonomi

drengene får nemlig hvad de har brug for undervejs som for eksembel i sidste måned købte vi en junior seng til den store så der røg 3000 af dem og nogen ryger til ders børneopsparing og til deres konfirmation en dag

Anmeld

6. juni 2012

samantha1986

Vi Vil det første leveår bruge dem som opsparing da vi skal giftes næst år og derefter vil vi bruge dem på den lille hvis hun mangler noget og ellers spare dem. For hvorfor gå ud og købe eb masse hvis han eller hun ikke mangler noget. 

Anmeld

6. juni 2012

L&V

pjuske1 skriver:

De kommer på en sep. konto også bruger vi dem på hende og hendes behov og hva hun nu står og mangler

Anmeld

6. juni 2012

Laulund87

Først og fremmest hvis Maria mangler noget, får hun det.

Derefter hvis vi har regninger eller andet "fornuftigt" de kunne bruges på, så bliver det klaret.

Til sidst, hvis der er penge tilbage, så er det fornøjelser

De næste, til juli, bliver brugt på ferie. Indgang til forlystelser osv.

Anmeld

6. juni 2012

Carl-Emil's mor

pjuske1 skriver:

De bliver gemt jeg skal studere igen til januar og vil gerne være sikker på der står penge til hvis jeg pludselig synes vi skal holde fri og tage på ferie eller andet i den stil konfirmation, julegaver, gaver til alle, tøj osv er alt sammen med i mit faste budget såDerfor synes jeg de penge skal gå til noget ekstra ordinært der gavner min søn ekstra meget

Anmeld

6. juni 2012

NinaNymannMadsen

hvis pigerne mangler noget så får de det, hvis det altså er større ting.

næste gang vi får børnepenge altså i næste måned skal vi ha en ny klapvogn da den vi har er gammel og ledløs og godt slidt, så vi trænger til en ny til den bette.

og ellers så er det sådan bare stille og roligt med at de bliver lagt til side når der er mere tilbage.

Anmeld

6. juni 2012

Tvillingemor80

vi bruger dem på betaling af vuggestue og resten går på opsparing til trælse regninger (dem dukker der sku nogle op af hele tiden ! )

Anmeld

6. juni 2012

LR85

pjuske1 skriver:

Vi har købt klapvogn, søskenevogn, vinter/sommer sko, flyverdragt, legehus og lign. 

Altså større ting end man ellers har råd til a tage fra ens dagLigdags budget

Anmeld

6. juni 2012

Clisolka

pjuske1 skriver:

Sidste gang blev de brugt til en klapvogn - alle pengene værd 

Ellers plejer jeg gerne at købe noget tøj til Isabella, i næste måned er det tøjtid igen, da hun er ved at vokse ud af det hun har nu 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.