hvad bruger i børnepengene på?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. juni 2012

onlyme

pjuske1 skriver:

børnepenge som modtages hver 3. månede.

hvad bruger i børnepengene på når i får dem udbetalt.her hjemme bruger vi dem ikke rigtig på noget . jeg har selv lyst til at købe en hel masse legetøj og tøj men min dattr men hun har alt for meget iforvejen hvad hitter hjemme hos jer.

hvad kan man ellers bruge dem på?

næste mdr børnepenge går her hjemme til husleje regninger osv for august månede,. da jeg har termin 15 Juli, og det ville være rart at være lidt foran og have lidt xtra penge mdr derefter,. Hvis vi kommer til at stå og mangle noget ellers skal der nok en 1500 ind på min opsparring så vi kan komme på et lille sommerhus ferie engang næste år

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juni 2012

Silas&Mille

Her fået børnene hvad de har brug for, når de har brug for det

Her er børnepengene ekstra, så hvis vi har fået en ekstra regning eller lignende bliver nogle af pengene brugt på det, ellers bliver de brugt på fornøjelser

Dem der kommer i juli skal bruges på kørekort og dem der kommer i oktober skal bruges til jul

Anmeld

6. juni 2012

Ellie79

Her bliver de brugt på det der mangler, men mest går de ind på kassekreditten for ungerne får løbende.. Men i juli går de til sommerferie lommepenge

Anmeld

6. juni 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Ca halvdelen af pengene bliver gemt til efterårs tøj til børnene.

Den anden halvdel går på kontoen og bliver brugt, som der er behov for det.

Jeg har med vilje ikke regnet det med i budgettet, da det er nogle rare ekstra penge at få hver tredje måned.

Anmeld

6. juni 2012

twinny

noget til barnedåb.. resten til opsparing.

Anmeld

6. juni 2012

Kofoed.

De næste fire gange er til overlevelse, ellers kan vi nok ikke leve på min su og desuden, så for jeg nok ingen penge til juli og ikke mange august næste år (skole slut, ingen su, men først lille løn til august). Men derefter er det opsparing til ferier, dyre ting, fester og hvad vi lige synes.

Anmeld

6. juni 2012

pjuske1

børnepengene her hjemme. blir ikke brugt på så meget.

nogle af pengene bliver lagt til side til hvis en dag vi stå og mangler noget. det er altid rart at have lidt ekstr på kontoen

og de penge som lagt til side skal bruges på oplevelser. m.m

det er bejligt der er kommer ekstra penge til barnet hver 3. månede det kunne jeg nu ikke undværre

Anmeld

6. juni 2012

Solstrålebørn

Først og fremmest til børnene, hvis de mangler noget. Ellers ryger de ind  under vores daglige økonomi/opsparing til børnene.. 

Børnene får noget løbende hele tiden, jeg kan sørme ikke vente til at give dem noget hver 3. måned.. 

Anmeld

6. juni 2012

Valle81

Som de har gjort altid, direkte ind på budget og det hedder ikke børnepenge men børnefamilieydelse

Anmeld

6. juni 2012

LouiseRH

Denne gang skal der spares sammen til barnedåb Sidste gang blev de brugt til ting til hendes værelse og noget tøj i mindre størrelser

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.