Nettemor skriver:
Hej alle I kloge kvindfolk.
Min lille basse er blevet ramt af lungebetændelse
Vi har fået pencilin til ham som han skal have 2 gange om dagen.. Det er flydende og jeg tænkte yes det skal vi nok klare. Men han hader smagen af det
Hvordan pokker får man sådan en knægt til at drikke noget der smager så forfærdelig? Han er jo stor nok til at man ikke bare kan hælde det i ham . Men samtidig for lille til at man kan forklare ham ordentlig at det hjælper... What to do?!?? 
Og hvor hurtigt har I haft erfaring med at det virker. Altså hvor hurtig er de på benene igen når først de får pencilin?
Håber der er nogle der sidder med nogle gode og brugbare svar 
hej 
her hos os her bettemanden også næsten lige være på pincillin, og JA FØJ hvor det smager.. 
prøv at give ham ½delen af en sunlolly eller anden sodavand is, de bedøver smagsløgene på tungen og så smager det ikke så forfærdeligt og lad ham så få den resterende halvdel bagefter.. det blev vi rådet til at gøre på apoteket, desværre var vores dreng ikke vild med is, så det gjorde det værre, men tror det vil virke til et større barn 
god bedring med det bette pus 
her har jeg også en dreng med 39.4 i feber og som kun vil ligge i mine arme, også når han skal sove, så mine arme gør ooondt 
Anmeld