Er jeres normalvægt tilbage efter fødslen??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. juni 2012

Ka+Ma=Be

Den lykkelige skriver:

Ej hvor dejlig at høre nogle som også tog på efter at få den.. Altså også synd for dig.. men jeg tog 7 kg på efter at have fået den.. så jeg vejer hvad jeg gjorde da jeg var gravid  så mangler MANGE kg nu
Hvorfor fik du den ud hvis jeg må spørge??

Det er sq øv! Også for dig!

Jeg fik den ud, fordi jeg simpelthen ikke kan forholde mig til, at jeg ikke selv kan styre min vægt!
Det er ligemeget hvad jeg har spist eller hvor meget jeg har motioneret, så er der intet sket (på trods af, at jeg har erfaring med at smide adskillelige kg forholdsvis hurtigt).

Derudover havde både jeg og kæresten gener ved sex og jeg fik da også bekræftet, at spiralen havde siddet helt forkert! Nemlig i livmoderhalsen og ikke i livmoderen, som den skal.

De tilbød mig, at få en ny på deres regning, men det tror jeg ikke, jeg vil 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juni 2012

Clisolka

Anjamichell skriver:

Nu er Kian 10 mdr og jeg mangler stadig at tabe mig 6 kg!! Iiiihhhhh altså hvor er det bare svært når man elsker det meste af det der feder.... Hvad med jer pigerne??
Er kiloene hvor de skal være nu eller?? Er det bare mig der er for langsom??

Nix, ikke dig der er for langsom, for så er jeg også 

Jeg mangler stadig 10 kg af de 24 jeg tog på, men de er så småt begyndt at rasle lidt mere af 

Anmeld

6. juni 2012

Muffinmus

fødte for 5 uger siden og mangler 8,9 kg ud af de ca 20 kg:-)

Men nu hvor jeg spiser mere knækbrød, så går vægten lidt ned, før stod den stille.

Anmeld

6. juni 2012

Københavnermor

Jeg mangler ca. 3,5 kg.. Lillepigen bliver 6 måneder om 10 dage.. Og min krop ligner langt fra noget der nogensinde kan blive bikiniklar igen.. Graviditeten har sat sine MEGET tydelige spor...

Anmeld

7. juni 2012

Eliza

jeg tog ca 12 kg på. fødte i feb, og 8 uger efter hos lægen vaar der kun 1,5 kg tilbage.. Jeg tror de er smudtet igen, men aner det faktisk ikke ( jeg holder mig fra vægten og den holder sig fra mig)

Anmeld

7. juni 2012

Taniakb

Anjamichell skriver:

Nu er Kian 10 mdr og jeg mangler stadig at tabe mig 6 kg!! Iiiihhhhh altså hvor er det bare svært når man elsker det meste af det der feder.... Hvad med jer pigerne??
Er kiloene hvor de skal være nu eller?? Er det bare mig der er for langsom??

Isabella bliver 10 måneder på søndag, og jeg mangler også 6 kg... Men al mad der smager bedst er jo det der feder mest....Man må bare prøve at finde stædigheden frem

Anmeld

7. juni 2012

MorDk

Jeg tog 23 kg. på da jeg var gravid med min søn. Min startvægt var 50 kg. Kunne ikke komme af med de sidste kg. Så denne gang er min startvægt 55 kg. og håber jeg kommer af med alle kg. igen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.