Er jeres normalvægt tilbage efter fødslen??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. juni 2012

Solstrålebørn

Jeg fødte i september sidste år, tog 30kg på... smed ikke ret meget under fødslen.. efterfølgende har jeg smidt 10kg på 5 mdr... mangler 5 kg endnu... jeg er normalt en spinkel en...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juni 2012

LykkeB

Anjamichell skriver:

Nu er Kian 10 mdr og jeg mangler stadig at tabe mig 6 kg!! Iiiihhhhh altså hvor er det bare svært når man elsker det meste af det der feder.... Hvad med jer pigerne??
Er kiloene hvor de skal være nu eller?? Er det bare mig der er for langsom??

Min søn er er nu 3 måneder og jeg er 2 kilo mindre, end da jeg blev gravid. Jeg tog 12 kilo på 

Anmeld

6. juni 2012

merichs

Jeg fødte for 20 mdr siden og mangler stadig at smide 7 kg ud af de 31 jeg tog på. Mit vægttab har mere eller mindre stået stille det sidste halve års tid.

Anmeld

6. juni 2012

MorEllen

Jeg tog 24 kg på og 10 måneder efter fødselen maglede jeg stadig 5 kg til jeg var nede på min førvægt.. Jeg havde ikke gjort noget særlig for at tabe mig, så det var jo egentlig ret godt.. Da jeg startet op på arbejet igen gik  de sidste 5 kg af iløbet af et par uger.. Så det at komme ud af huset og ikke gå rundt og småspise heletiden var visst godt for mig...

Anmeld

6. juni 2012

Holbæktrunten

Anjamichell skriver:

Nu er Kian 10 mdr og jeg mangler stadig at tabe mig 6 kg!! Iiiihhhhh altså hvor er det bare svært når man elsker det meste af det der feder.... Hvad med jer pigerne??

Nej, det tror jeg ikke 

Noah er 9 mdr og jeg tog ca 12 kg på under graviditeten. Efter 8 uger havde jeg smidt 10... og nu sidder der desværre 7 kg mere end før fast på min krop 

Satser på der ryger lidt når jeg starter arb medio september 

Anmeld

6. juni 2012

Moar2011

Nej desværre ikk .. 

Men gør nok os for lidt

Anmeld

6. juni 2012

Mor til Ella

Anjamichell skriver:

Fødte i marts og vægten er tilbage minus 2 kg ekstra......

MEN MEN MEN Synes sku det hele sidder anderledes......

Anmeld

6. juni 2012

Zelinasmor

Min datter er 6 måneder og 9 dage, jeg tog 19,5kg på og mangler at tabe 3,5kg. Det hele sidder godt nok meget anderledes, så er langt fra at ligne mig selv som før graviditeten

Anmeld

6. juni 2012

Karo

Jeg vejer pt. 7 kg mindre en da jeg blev gravid første gang, men det har så også taget sin tid.

Der er 1 år og 6 måneder mellem Marcus og Ida og jeg nåede aldrig tilbage i min før vægt efter jeg havde fået Marcus.

Nytårs aften kunne jeg ikke være i den kjole jeg ville have på og valgte derfor at nu skulle det være. Siden nytår har jeg tabt 11 kg og er 1,5 kg fra mit mål

Men nu er Marcus så også 3 år og Ida blev 2 år i Marts, så det har taget sin tid.

Anmeld

6. juni 2012

Frk.S

Anjamichell skriver:

Freja er 9 måneder og jeg er tilbage på min normale vægt. Det har jeg faktisk været længe nu. Kan ikke huske hvorår jeg ramte min normale vægt igen, men mener ikke Freja var mere end et par måneder.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.